به گزارش تابش کوثر، سردار سید ابوالفضل موسویپور در به ایسنا گفت: «امیدواریم بتوانیم در سال ۱۴۰۴، این بخش از اقدامات پلیسی را در پلیس راهور راهاندازی کنیم».
بر اساس اعلام مرکز عملیات پلیس پایتخت، روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تماس با شماره ۱۱۰ در تهران ثبت میشود که حدود نیمی از این تماسها به موضوعات ترافیکی مانند تصادف، مسدود شدن راهها و دیگر حوادث مربوط میشود.
در حال حاضر مرکز فوریتهای ۱۱۰ زیر نظر پلیس انتظامی فعالیت میکند و پس از دریافت تماسها، یگانهای مربوطه از جمله نیروهای موتوری به محل اعزام میشوند.
سردار موسویپور با اشاره به این روند افزود: «میخواهیم مستقلاً به تماسهای ۱۱۰ که مربوط به حوادث ترافیکی، مسدود شدن راهها و ... هستند، پاسخ دهیم».
او تأکید کرد که هدف از این اقدام، افزایش سرعت و تخصص در رسیدگی به تماسهای شهروندان در حوزه ترافیک است.
رئیس پلیس راهور تهران همچنین از برنامهریزی برای تجهیز مناطق این پلیس به موتورسوارهای کلانتریها خبر داد.
وی گفت: «در حال حاضر، موتورسوارهای کلانتریها همان یگان موتوری مرکز فوریتهای ۱۱۰ هستند که در پی تماس شهروندان اعزام میشوند؛ اما امیدواریم در سال جدید بتوانیم مناطق پلیس راهور را به این موتورسوارها تجهیز کنیم».
او افزود: «با این اقدام، خیلی سریعتر و تخصصیتر به تماسهای شهروندان پاسخ خواهیم داد و زودتر سر صحنه تصادفات حاضر میشویم».
م/۱۱۰
نظر شما