سیستم هوش مصنوعی طراحی شده در این برنامه، با هدف شخصیسازی آموزش برای هر دانشآموز عمل میکند. مدل هوش مصنوعی "سابروینگ" (که با الهام از نام پرندهی "سابروینگ" برای تأکید بر سرعت و انعطافپذیری آن نامگذاری شده است) نقاط قوت و ضعف هر دانشآموز را ارزیابی کرده و برنامههای درسی را مطابق با نیازهای آنها تنظیم میکند. این برنامه بنا دارد تا زمان بیشتری را صرف مباحثی کند که دانشآموز به آنها نیاز دارند، و در همین حال نقاط قوت آنها را در ادامه به لیست مطالعات اضافه کند.
دانشآموزان کالج دیوید گیم، که خانوادههایشان سالانه حدود ۲۷۰۰۰ پوند برای تحصیل آنها هزینه میکنند، در کلاس "سابروینگ" به معلمان انسانی هم دسترسی دارند و سه "مربی یادگیری" در این کلاس حضور دارند تا رفتارهای آنها را نظارت کرده و از برنامههای درسی پشتیبانی کنند. همچنین، در دروسی که فناوری هوش مصنوعی قادر به تدریس آنها نیست، مانند هنر، این مربیان به عنوان معلم عمل میکنند.
رودولف الیوت لاکهارت، مدیر اجرایی انجمن مدارس مستقل، در بیانیهای گفت: «برنامه سابروینگ بسیار جالب است. استفاده از هوش مصنوعی برای رویکرد آموزشی تطبیقی میتواند یک تحول بزرگ باشد و در کالج دیوید گیم به دنبال پشتیبانی از این رویکرد نوآورانه با تخصص آموزشی جدی هستند.»
م/110