سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 1779
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی:

سعودی‌ها از نوکری آمریکا دست بردارند

سرمایه های نفتی که متعلق به مردم عربستان است به خاطر نوکری و سرسپردگی حاکمان سعودی به اربابان امریکایی خود، برای کشتار مسلمان سوریه هزینه می شود و این مسئله اوج ذلت است .
سعودی‌ها از نوکری آمریکا دست بردارند
به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، صبح امروز ۴دی ماه در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولین هوا فضای سپاه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اطاعت از پیامبر(ص) را اطاعت از خداوند متعال دانسته و گفتند: اطاعت از اولوالامر، اطاعت از نبی مکرم اسلام(ص) و خدای متعال است؛ چرا که ائمه معصومین(ع) تلألو رسول الله(ص)هستند، ولی متاسفانه برخی ها اطاعت نکرده و از مسیر گمراه شدند .

ایشان تصریح کردند: سعادت و خوشبختی انسان در اطاعت اهل بیت پیغمبر اسلام و خسران و گرفتاریشان در عدم اطاعت از آنها است.

معظم له در ادامه با بیان این که همان طوری که وظیفه رسول الله(ص) تبلیغ دین و رساندن وحی و دستورات الهی به مردم بود، ملت شریف ایران با درک موقعیت زمان با پیروی از فرامین امام خمینی(ره)، در مقابل دین زدایی خاندان پهلوی و استکبار جهانی ایستادند و با رهبری ولایت فقیه توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که خون های زیادی درمسیرانقلاب ریخته شده است، گفتند: انقلاب اسلامی در شرایطی بسیارسخت و با اهدای سرمایه های جانی و مالی فراوان مردم ایران اسلامی شکل گرفته و امروز بعد از گذشت ۳۳ سال، نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه در جهان می درخشد.

مسئولین اختلافات را کنار بگذارند

معظم له با تاکید بر این که مسئولین باید اختلافات را کنار بگذارند، ادامه دادند: نظام اسلامی هم اکنون با محوریت ولایت فقیه در مسیر پیشرفت قرار دارد و مسئولین باید با هوشیاری و انسجام بیشتر به وظایف خود عمل کنند.

ایشان با اشاره به فرامین رهبر امام راحل مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه، گفتند: همان طوری که رهبر کبیر انقلاب تاکید کردند همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشند تا خدای ناکرده آسیبی به مملکت وارد نشود.

استاد دروس خارج حوزه علمیه قم همچنین با به تلاش دشمنان برای جدایی مردم از روحانیت اشاره کرده و اظهار داشتند: یکی از خواسته های نامشروع دشمنان، عدم ارتباط مردم با روحانیت است؛ البته مردم بار ها نشان داده اند که در خط ولایت و مراجع و روحانیت هستند.

سرسپردگی سعودی ها به آمریکایی ها

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرسپردگی دولت سعودی به آمریکایی ها، ابراز داشتند: سرمایه های نفتی که متعلق به مردم عربستان است به خاطر نوکری و سرسپردگی حاکمان سعودی به اربابان امریکایی خود، برای کشتار مسلمان سوریه هزینه می شود .

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: کسانی که بر سفره آمریکایی ها نشسته اند، مجبورند دستورات آنها را اجرا کنند که این مسئله اوج ذلت است
https://tabeshekosar.ir/vdcf.edyiw6de1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما