سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 1679
آیت الله علوی گرگانی کشتار مردم بیگناه سوریه به دست تروریست ها را محکوم کرد و گفت: تروریست‌ها به دستور استکبار جهانی دست به هر اقدام وحشناکی می‌زنند اما بدانند روزی باید جوابگوی این رفتار خود باشند.
آیت‌الله علوی گرگانی جنایات تروریست ها در سوریه را محکوم کرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از افسران دانشگاه علوم انتظامی، بر ضرورت استفاده از رهنمودهای قرآن و پیاده کردن آن در زندگی تأکید کرد و گفت:‌ توجه به قرآن و استفاده از راهنمایی‌های آن به زندگی اسنان رونق می‌بخشد و به پیشبرد اهداف نظام اسلامی نیز کمک می‌کند.
این استاد برجسته حوزه علمیه توجه به آخرت و حساب و کتاب اعمال را مورد تأکید قرار داد و ابراز کرد: همه انسان ها از کارهایی که در این دنیا انجام داده‌اند بازخواست خواهند شد؛ پس انسان باید در زندگی به گونه‌ای رفتار کند تا در آخرت بتواند جوابگوی اعمال خود باشد.
آیت‌الله علوی گرگانی پیروی از دستورات الهی را سبب سعادت دنیا و آخرت انسان خواند و اظهار کرد: نافرمانی از دستورات الهی و انبیا و فرستادگان خدا، انسان را از مسیر سعادت دور کرده و به راه انحراف می‌کشاند.
این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان این‌که انسان نباید فریب ظواهر فریبنده دنیا را بخورد، گفت: یکی از ویژگی‌های توجه به دنیا فراموشی از معارف و دستورات الهی است.
وی در ادامه برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی برای نیروهای نظامی را ضروری خواند و ابراز کرد: این دوره‌ها سبب می‌شود که نیروهای نظامی کشور به بصیرت و آگاهی لازم رسیده و در راه پیروی از ولایت پیشقدم باشند.
آیت‌الله علوی گرگانی پیروی از ولایت را وظیفه‌ای همگانی دانست و اظهار کرد: همه در هر لباس و پستی که هستند باید از ولایت تبعیت کرده و بدانند پیروی از ولایت موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.
این استاد برجسته حوزه علمیه در پایان از عملکرد تروریست‌ها در قبال مردم سوریه انتقاد کرد و گفت: تروریست‌ها به دستور استکبار جهانی دست به هر اقدام وحشناکی می‌زنند اما بدانند روزی باید جوابگوی این رفتار خود باشند
https://tabeshekosar.ir/vdce.f8zbjh8po9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما