سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : 1705
آیت‌الله علوی گرگانی پیروی از ولایت را شرط بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن برای تضعیف جایگاه ولایت در کشور برنامه ریزی می‌کند از این رو همه باید برای پاسداری از ولایت تلاش کنند.
پیروی از ولایت شرط بقای انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران مرکز علویون، بر ضرورت بهره گیری مسلمانان از قرآن کریم تأکید کرد و گفت: اگر انسان در زندگی خود از قرآن استفاده کند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه با بیان این‌که خدمت به همنوعان در همه ادیان پذیرفته و کار پسندیده‌ای است، ابراز کرد: برخی اقدام شایسته ای را انجام می‌دهند که دارای اجر پاداش فراوان است اما با منت گذاشتن، کار مثبت خود را خراب می‌کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: خدمت‌گذاران نظام اسلامی باید شکرگذار نعمت خدمت به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشند.
وی اقتدار کشور اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز کشورهای همسایه ما در نا امنی زندگی می‌کنند اما ایران به لطف خدا از ثبات و امنیت برخوردار است.
این استاد برجسته حوزه علمیه پیروی از ولایت را شرط بقای انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: دشمن برای تضعیف جایگاه ولایت در کشور برنامه ریزی می‌کند از این رو همه باید برای پاسداری از ولایت تلاش کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که نظام اسلامی ایران مورد عنایت خداوند متعال است، گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که به ما سپرده شده و همه باید این امانت را صحیح و سالم به دست صاحب اصلی آن برسانند.
https://tabeshekosar.ir/vdce.78zbjh8fn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما