يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 1059
متأسفانه هنوز خيلي از مردم ما شناخت كافي نسبت به ائمه (ع) ندارند
حضرت آية الله علوي گرگاني (مد ظله العالي) در ديدار با بعضي از مسئولين مجمع جهاني تشيع فرمودند: اينكه شما عزيزان اين مقدار در راستاي شناساندن ائمه ي اطهار(عليهم السلام) كوشا هستيد نشان دهنده ي علاقه ي شما به آن بزرگواران و همچنين عنايت آنها به شماست كه اين خيلي ارزشمند است.در اين برهه ي زماني كه دشمنان ما بسيار فعال هستند بايد تمام لحظات را غنيمت بشماريم.
ايشان در ادامه فرمودند:پيامبر بعد از نزول آيه ي شريفه ي«ان الذين آمنوا و عملوا الصالحات اولئك هم خير البرية» رو به حضرت علي(ع) كردند و فرمودند: «انت و شيعتك هم خير البرية» كه اين افتخاري است براي ما، پس ما بايد تلاش كنيم تا بتوانيم ولايت را بيش از پيش بشناسانيم.
همچنين معظم له افزودند: متأسفانه هنوز خيلي از مردم ما شناخت كافي نسبت به ائمه (ع) ندارند و نمي توانند بپذيرند كه نحوه ي تولد آنها با بقيه متفاوت است . و مي گويند كه آنها هم انسان بوده اند در حاليكه نمي دانند آنها از يك طهارت ظاهري و باطني خاصي برخوردار بوده اند، به همين دليل بود كه پيامبر (ص) خطاب به امير المؤمنيعن فرمودند: «علي جان تو را نشناخت مگر من و خدا و مرا نشناخت مگر تو و خداوند و خداوند را نشناخت مگر من و تو» واقعا امير المؤمنين (ع) هنوز بين ما شيعيان مظلوم است. همه ي ائمه (ع) اينگونه هستند، شما ملاحظه كنيد در حال حاضر هيچ مالي به اندازه ي مال امام زمان(عج) حيف و ميل نمي شود خوب اينها همه بخاطر عدم شناخت كافي ما نسبت به آن بزرگواران است و من از شما كمال تشكر را دارم كه در اين زمينه فعاليت مي كنيد و اميد وارم كه در انجام وظايفتان موفق و مؤيد باشيد انشا الله.
https://tabeshekosar.ir/vdcg.n9qrak9zypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما