کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آية الله علوي گرگاني

متأسفانه هنوز خيلي از مردم ما شناخت كافي نسبت به ائمه (ع) ندارند

10 آبان 1391 ساعت 12:42


حضرت آية الله علوي گرگاني (مد ظله العالي) در ديدار با بعضي از مسئولين مجمع جهاني تشيع فرمودند: اينكه شما عزيزان اين مقدار در راستاي شناساندن ائمه ي اطهار(عليهم السلام) كوشا هستيد نشان دهنده ي علاقه ي شما به آن بزرگواران و همچنين عنايت آنها به شماست كه اين خيلي ارزشمند است.در اين برهه ي زماني كه دشمنان ما بسيار فعال هستند بايد تمام لحظات را غنيمت بشماريم.
ايشان در ادامه فرمودند:پيامبر بعد از نزول آيه ي شريفه ي«ان الذين آمنوا و عملوا الصالحات اولئك هم خير البرية» رو به حضرت علي(ع) كردند و فرمودند: «انت و شيعتك هم خير البرية» كه اين افتخاري است براي ما، پس ما بايد تلاش كنيم تا بتوانيم ولايت را بيش از پيش بشناسانيم.
همچنين معظم له افزودند: متأسفانه هنوز خيلي از مردم ما شناخت كافي نسبت به ائمه (ع) ندارند و نمي توانند بپذيرند كه نحوه ي تولد آنها با بقيه متفاوت است . و مي گويند كه آنها هم انسان بوده اند در حاليكه نمي دانند آنها از يك طهارت ظاهري و باطني خاصي برخوردار بوده اند، به همين دليل بود كه پيامبر (ص) خطاب به امير المؤمنيعن فرمودند: «علي جان تو را نشناخت مگر من و خدا و مرا نشناخت مگر تو و خداوند و خداوند را نشناخت مگر من و تو» واقعا امير المؤمنين (ع) هنوز بين ما شيعيان مظلوم است. همه ي ائمه (ع) اينگونه هستند، شما ملاحظه كنيد در حال حاضر هيچ مالي به اندازه ي مال امام زمان(عج) حيف و ميل نمي شود خوب اينها همه بخاطر عدم شناخت كافي ما نسبت به آن بزرگواران است و من از شما كمال تشكر را دارم كه در اين زمينه فعاليت مي كنيد و اميد وارم كه در انجام وظايفتان موفق و مؤيد باشيد انشا الله.


کد مطلب: 1059

آدرس مطلب :
https://www.tabeshekosar.ir/news/1059/متأسفانه-هنوز-خيلي-مردم-شناخت-كافي-نسبت-ائمه-ع-ندارند

تابش کوثر
  https://www.tabeshekosar.ir