جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 95947
قاضی پرونده بانک سرمایه گفت: زمانی که متهمان این پرونده برای اجرای حکم احضار شدند، هر ۳ نفر هم‌زمان سکته کردند که ما از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.
سکته هم‌زمان محکومان پرونده «بانک سرمایه»
به گزارش تابش کوثر، قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران گفت: پرونده اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه و همچنین چند نفر از بدهکاران این بانک از جمله هادی رضوی به دادگاه ارسال شده و احتمالاً اوایل ماه مبارک رمضان رسیدگی به این پرونده‌ها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای هیأت مدیره ۸ نفر و سه الی چهار پرونده مربوط به بدهکاران بانک سرمایه است که جز متهمان پرونده هستند.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در مورد آخرین وضعیت پرونده نکویی مالک روزنامه قانون نیز گفت: این پرونده ایراداتی داشت که آن را بازگرداندیم و معتقدیم مجتمع امور اقتصادی باید به آن رسیدگی کند. در این پرونده بحث اخلال مطرح نیست و تحقیقاتی که در مرحله دادسرا صورت گرفته بر پایه اتهام اخلال در نظام اقتصادی نبوده و اتهامات این پرونده در حد تحصیل مال نامشروع و خیانت در امانت است.

وی افزود:اکنون منتظریم دیوان عالی کشور در مقام رفع اختلاف مشخص کند که کدام دادگاه صالح به رسیدگی است و اگر دیوان، دادگاه ویژه را صالح بداند، پرونده را به دادسرا باز می‌گردانیم تا تحقیقات بر مبنای اتهام اخلال در نظام اقتصادی صورت گیرد.

قاضی مسعودی در مورد حکم هدایتی نیز گفت: بخشی از حکم این پرونده صادر و تا قبل از ماه رمضان اعلام می‌شود.

مسعودی در مورد پرداخت بدهی در پرونده هدایتی، افزود: تا الان بانک سرمایه چیزی در این رابطه به ما اعلام نکرده است.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در مورد حکم سه تن از مدیران بانک سرمایه و اجرای آن گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمی دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند که ما از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.

وی گفت: در حال حاضر پرویز کاظمی به زندان رفته و در خصوص دو محکوم دیگر،معالجات در حال انجام است و گفته‌ایم اگر محکومان توانایی تحمل حبس را ندارند باید در بهداری حبس را تحمل کنند که این موضوع هم در دست بررسی است.

منبع:فارس

https://tabeshekosar.ir/vdcd5n0n.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما