سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 7 May 2024
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 7923
به گزارش تابش کوثر به نقل از خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار خانواده مرحوم علی‌اکبر پرورش، برای آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات را خواستار شد.
 
وی با بیان این‌که در رسانه‌ها مطالب مناسبی درباره مرحوم پرورش مطرح شد، ابراز کرد:‌ مراسم تشییع با شکوهی برای مرحوم پرورش برگزار شد که در حد مراسم تشییع علما و مراجع بود.
 
این مرجع تقلید با اشاره به آیات قرآن، گفت: در قرآن آمده هر فردی که مؤمن باشد و عمل صالح انجام دهد محبت او در دل مردم قرار می‌گیرد؛ محبت مرحوم پرورش نیز در دل مردم ما بود.
 
حضرت آیت‌الله سبحانی با اشاره به شخصیت مرحوم پرورش، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و آثار مرحوم پرورش نشان می‌دهد که آن مرحوم انسانی مؤمن و به دنبال انجام عمل صالح بوده است.
 
رییس مؤسسه امام صادق(ع) ادامه داد: مرحوم پرورش کمتر سخن می‌گفت اما زمانی که سخن می‌گفت مفید و مؤثر بود.
 
وی بر ضرورت الگو برداری مسؤولان از رفتار مرحوم پرورش تأکید کرد و گفت:‌ با اقدامات درست و سنجیده باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا مورد محبت مردم قرار گیریم.
 
این مرجع تقلید با بیان این‌که مرحوم پرورش شاگردان فراوانی تربیت کرد، ابراز داشت: قطعا ثواب فعالیت‌های شاگردانی که در مکتب مرحوم پرورش تربیت شده‌اند به آن مرحوم خواهد رسید.
https://tabeshekosar.ir/vdcc.iqma2bqo1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما