يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 7328
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این که ساخت و توسعه مدارس علمیه مورد انتظار امام عصر(عج) است، گفتند: دشمنان و مخالفین بودجه‌های مهم خود را صرف مدارس خود می‌‌کنند و می‌‌خواهند عقایدشان را ترویج کنند.
به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له امروز در دیدار انجمن حامیان توسعه مدارس علمیه، به تبیین اهمیت و جایگاه حوزه‌های علمیه در هدایت مردم پرداختند.

ایشان با ابراز خرسندی از شروع این کار گفتند: در طول تاریخ همیشه اشخاصی بودند که مدارس علمیه را توسعه می‌دادند، اما امروز به مراتب این نیاز بیشتر احساس می‌شود، اگر مردم می‌خواهند دین اسلام پابرجا بماند و ولایت اهل‌بیت(ع) گسترش یابد، باید مدارس علمیه را توسعه دهند.

این مرجع تقلید افزودند: مسئولیت همه در این شرایط حساس که دشمنان اسلام با همه قوا برای از بین بردن مبانی دینی و عقیدتی به کار گرفته‌اند، زیاد است، چرا که دشمنان و مخالفین بودجه‌های مهم خود را صرف مدارس خود می‌‌کنند، که البته سیاستشان نیز همین است و می‌‌خواهند عقاید خود را ترویج کنند.

حضرت آیت‌الله صافی خاطرنشان کردند: ساخت و توسعه مدارس علمیه مورد انتظار امام زمان(عج) است، چرا که تعلیم قرآن و احادیث حضرات معصومین(ع) در این مدارس انجام می‌شود و مقصد همه ما نیز یکی می‌باشد و آن پیشرفت اسلام است.

معظم‌له با ابراز خرسندی از شروع این کار ابراز امیدواری کردند این کار با سرعت و جدیت زیاد ادامه یابد تا طلاب و روحانیون مهذب و عالم تربیت شوند تا بتوانند جامعه را با مکتب اهل‌بیت(ع) بیش از پیش آشنا کنند.
https://tabeshekosar.ir/vdcb.5bzurhbfwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما