يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 7187
وزیر کشور گفت: منطقه بندی کشور در حد یک ایده است که منطقه بندی جدیدی در کشور ایجاد کرده و در استان های مختلف ظرفیت ها شناسایی کنیم تا دیگر استان ها از آن استفاده کنند.
منطقه بندی کشور در حد یک ایده است

به گزارش تابش کوثر به نقل ازمهر، وزیر کشور در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران به اهداف سفر خود به بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت مردم بوشهر رسیدیم تا هم تقدیری از استاندار بوشهر داشته باشیم و هم استاندار جدید بوشهر را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک مردم و مسئولان استان بوشهر کارهایی که از پیش طراحی شده توسعه یابد و شاهد پیشرفت روز افزون استان بوشهر باشیم.

وی در ارتباط با این موضوع که کشور به چند منطقه تقسیم می شود نیز گفت: این موضوع در حد یک ایده است که منطقه بندی جدیدی در کشور ایجاد کنیم و در استان های مختلف ظرفیت ها شناسایی و دیگر استان ها از آن استفاده کنند و ضعف های هر استان نیز توسط دیگر استان ها پوشش داده شود.

وزیر کشور تصریح کرد: این طرح فعلا در دست مطالعه و بررسی است و اگر پذیرفته شود به دولت و مجلس خواهد رفت.

وی در ارتباط با اختصاص بودجه به استان های مختلف نیز گفت: بودجه کشور توسط کارشناسان استانی مورد بحث قرار گرفته و تدوین شده است که نمایندگان مردم و دولت بودجه ها را بررسی می کنند و نمایندگان محترم هم می توانند به صورت واقع بینانه منابع دیگری را پیشنهاد دهند؛ البته هنوز با تبدیل بودجه به قانون یک گام دیگر باقی مانده است.

وزیر کشور برای معرفی استاندار بوشهر وارد این شهر شد و تا دقایقی دیگر در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر حضور خواهد یافت.

https://tabeshekosar.ir/vdce.v8fbjh8zf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما