يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 6698
به گزارش تابش کوثر حجة الاسلام و المسلمين آقاي شهيدي عصر امروز پنج‌شنبه ۱۶/۸/۱۳۹۲ با حضور در بيت حضرت آيت الله العظمي صافي با معظم له ديدار كرد.
ايشان در اين ديدار با توجه به اهميت و حساسيت اين جايگاه كه خدمت به خانواده‌هاي محترم شهدا، جانبازان و ايثارگران مي‌باشد، فرمودند: ارزش كار شما بسيار زياد است و بايد آن را قدر بدانيد و فقط با اخلاص و نيت پاك است كه ميتوانيد اين خدمت بزرگ را كه انشاء الله رضايت خاطر حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف مي‌باشد انجام دهيد.
معظم له با توجه به اهميت خدمت به ضعفا و محرومين و كساني كه دچار مشكلات و گرفتاري‌هايي شده‌اند، فرمودند: اميدوارم كه با تدبير و مديريت صحيح بتوانيد گرفتاري‌هاي كه از گذشته براي مردم پيش آمده است، برطرف نموده و همه را در مسير صحيح و حركت رو به جلو بُرد.

مرجع تقليد شيعيان جهان در قسمتي از بياناتشان با توجه به اينكه اين عزيزان يادگاران شهدايي هستند كه جان شيرين خودشان را براي اسلام و حاكميت احكام اسلام فدا نموده‌اند، افزودند: خود اين بازماندگان در درجه اول بايد راه و هدف شهدا را دنبال نموده و اين افتخار بزرگ را براي خودشان حفظ نمايند.اين عزيزان بايد بيشتر از ديگران به احكام اسلام و اهداف والاي نظام اسلامي احترام گذاشته و فقط رضايت خاطر آقا امام زمان ارواح العالمين له الفداء را در نظر بگيرند و پيرو واقعي مكتب شهيدان باشند.
ايشان با توجه به ارزش كاري كه براي خانواده‌ي جانبازان و ايثارگران انجام ميشود فرمودند: اميدوارم كه بتوانيد به بهترين وجه ممكن رضايت آنان و آسايش و آرامش آنان را فراهم كنيد، كه در پيشگاه خداوند متعال ثواب و فضيلت بسيار زيادي دارد.
معظم له با تسليت شهادت دادستان زابل اظهار داشتند: بايد به خطر بزرگي كه دشمنان و فرق ضاله‌ براي اسلام و تشيّع دارند و اينكه مي‌خواهند به چهره‌ي اسلام خدشه وارد كنند،‌ توجه داشته باشيم و مردم را آگاه كنيم.
حضرت آيت الله العظمي صافي در پايان براي سلامتي و موفقيت همه‌ي بازماندگان شهداء و كساني كه به آنان خدمت مي‌كنند دعا كردند.
در ابتداي اين ديدار حجة‌الاسلام و المسلمين شهيدي گزارشي از برنامه‌ها و فعاليت‌هاي بنياد شهيد ارائه داد و همچنين سلام رئيس جمهور را به ايشان رساند كه معظم له نيز با ابلاغ سلام به رئيس جمهور براي موفقيت ايشان در كارهاي مهمي كه بر عهده‌ گرفته‌اند، دعا كردند.
https://tabeshekosar.ir/vdca.onik49nia5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما