يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : 6384
به گزارش تابش کوثر - پنج‌شنبه نهم آبان ماه ۱۳۹۲ سردار احمدي مقدم فرمانده محترم نيروي انتظامي كشور با حضور در بيت حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني مدظله با ايشان ديدار و گفتگو كرد.
در ابتداي اين ديدار، سردار احمدي مقدم گزارشي از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي نيروي انتظامي را بيان كرد.
معظم له نيز با قدرداني از فعاليت‌هاي نيروي انتظامي فرمودند: بنده از شما تشكر مي‌كنم و اميدوارم عنايات خداوند در تحقق مقاصد و مطالب ارزنده‌اي كه بيان كرديد، شامل حال شما باشد و اسباب خشنودي حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف را فراهم كنيد.
حضرت آيت الله العظمي صافي با اشاره به لزوم هماهنگي همه دستگاه‌ها در نهادينه‌شدن فرهنگ اسلامي در جامعه بيان داشتند: همه بايد در يك مسير باشيم، چرا كه دين دين واحد است، مطالب و مقاصد همه‌ي ما يكي است و همه بايد در تحقق آن مقاصد بكوشيم. بايد همه نهادهاي فرهنگي، رسانه‌ها، روزنامه‌ها و همه آن‌هايي كه مي‌نويسند، طوري رفتار كنند كه وقتي كار به نيروي انتظامي مي‌رسد فسادها كم باشد و زحمت زيادي براي شما نباشد؛ ولي وقتي آن‌ها مراقبت نكنند، وظيفه و زحمت شما خيلي سنگين و بيشتر مي‌شود.

معظّم له با ابراز تأسف شديد از وضعيت بد حجاب و بداخلاقي‌ها در جامعه افزودند: خطي كه از ابتداي انقلاب روي آن همه علما و بزرگان پافشاري كردند خط اجراي احكام شرع مقدس و اسلام عزيز بود؛ بخصوص در مورد حجاب و عدم اختلاط زن‌ها و مردها فداكاري‌هاي بسياري شد. الان هم بايد همان خط و مسير احيا شود و همه مسئولان و مردم خالصانه به وظيفه‌ي خود در برخورد با اين مسأله عمل كنند.
ايشان با عرض تسليت و طلب مغفرت و علوّ رحمت الهي براي شهداي حادثه‌ي اخير سراوان فرمودند: دشمن‌هايي كه ما داريم در واقع اساس دشمني آنها، معارضه با اسلام است؛ معارضه با دين است و ما بايد خيلي مراقب و آگاه باشيم. كساني كه مسئول هستند بايد خيلي مواظب باشند كه جلوي خطرات و هجوم‌هاي اينها را بگيرند و اعتقادات مردم، امنيت و مال مردم و ناموس آنها را حفظ كنند.
معظم له به وظايف نيروي انتظامي در امر به معروف و نهي از منكر اشاره كردند و افزودند: كار نيروي انتظامي كه همان برقراري امنيت، رفاه و آسايش در جامعه مي‌باشد، عبادت است.
مرجع عاليقدر در پايان اين ديدار با ابراز تشكر مجدد از نيروي انتظامي، براي اين عزيزان توفيق و عمل به وظايف شرعيه را مسألت نمودند.
https://tabeshekosar.ir/vdcc.4qea2bq10la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما