جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب : 630
حکایت های آموزنده از آیت ا... کشمیری بسیار است مانند پیش گویی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برای حضرت امام خمینی (ره) در نجف اشرف و شهادت حجت الاسلام و المسلمین شهید اندرزگو.
آیت الله کشمیری به شهید اندرزگو چه گفت؟
 

شرح عکس از راست : 
1- آیت الله کشمیری 2-آیت الله مبشر کاشانی

مرحوم آیت ا... کشمیری از برجسته ترین شاگردان معنوی آیت ا... سید علی قاضی و مرحوم حاج شیخ مرتضی طالقانی بود. عشق ،علاقه و ارادت شدید ایشان نسبت به حضرت امیر(ع) ،مشهور و مشهود بود. عالم عارفی که هیچگونه تعلقی به این عالم نداشت.

به گزارش سیمای قرآن و عترت ؛  حکایت های آموزنده از آیت ا... کشمیری بسیار است مانند پیش گویی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برای حضرت امام خمینی (ره) در نجف اشرف و شهادت حجت الاسلام و المسلمین شهید اندرزگو.

حضرت آیت ا... مبشر کاشانی از مراجع عظام تقلید در این باره ناگفته ای را مطرح کردند که برای ثبت در تاریخ انقلاب اسلامی و استحضار امت حزب الله و شهیدپرورمان در ذیل تقدیم علاقمندان می شود :

شهید والامقام حجت الاسلام و المسلمین اندرزگو برای اقدام مسلحانه واخذ جوازحرکت مسلحانه علیه رژیم منحوس پهلوی به نجف اشرف مشرف می شود وخدمت امام ره می رسد وکسب تکلیف می کند.حضرت امام می فرماید بروید خدمت آقای کشمیری هرچه ایشان گفت، عمل کنید .

شهید اندرزگو خدمت آیت الله کشمیری می رسد و پیام حضرت امام رابه ایشان می رساند واز حضرتش کسب تکلیف میکند.آیت ا... کشمیری می فرماید:فردا جواب میدهم .

روزبعد که آقای اندرزگو خدمت آیت الله آقا سید عبدالکریم کشمیری می رسد ، ایشان می فرماید:«لازم نیست حرکت مسلحانه انجام دهید» . شهید اندرزگو علت را می پرسد آقای کشمیری می فرماید: «شما درماه رمضان با دهان روزه کنار یکی ازخیابانهای تهران شهید می شوید وعمرشما به قدری نیست که فرصت حرکت مسلحانه داشته باشید
https://tabeshekosar.ir/vdccaxqe82bq1.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما