شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 6228
به گزارش تابش کوثر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار رییس سازمان تأمین اجتماعی جناب مستطاب اقای نوربخش و هیئت همراه با اشاره به آیه شریفه «من کان یرید ثواب الدنیا فعند الله ثواب الدنیا و الاخرة » فرمودند: تشریف فرمایی شما و سخنان شما مژده و بشارتی برای ما است و امید است که مردم از شما راضی باشند که رضای خدا در رضایت مردم است . ببنید مردم چه میخواهند و چه توقعی دارند .سر و کار شما با مردم ضعیف و بینوا است. افرادی که دچار مریضی هستند و بیشتر آنها دجار فقر هم هستند وبه امیدی به نزد شما می آیند. فقر و مریضی، طبق فرمایش امام معصوم علیه السلام سخت ترین چیزها است و وظیفه شما دادرسی به این طبقه است .
معظم له در ادامه فرمودند:چشم امید اکثر مردم در مریضیها به سازمان تأمین اجتماعی است و دعایی هم که آنها برای شما میکنند خیلی مؤثرتر از دعای دیگران است پس قدر خود را بدانید و درست عمل کنید .خداوند می فرماید اگر دنبال ثواب دنیایی هستید باید بدانید که تمام ثوابهای دنیا و آخرت نزد من است پس به نزد من بیایید .بدانید که شما همیشه در محضر خدا هستید و خدا ناظر بر اعمال شما است و خداوند هم می شنود و هم می بیند پس در محضر خدا مراقب باشید و رضای مردم را به دست بیاورید
آن مرجع گرامی در پایان فرمودند: توصیه میکنم و این را به دیگران هم برسانید مسئولیت شما به گونه ای است که با بیت المال و مصرف ان سر و کار دارید پس سعی کنید این بیت المال را درست مصرف کنید از هزینه های غیر ضروری و برگزاری همایشهای پر خرج و هزینه های بی مورد اجتناب کنید .مردم ما نجیب هستند و به احترام علما و رهبری حرف نمی زنند اما ما باید درست عمل کنید به دولت توصیه میکنم که سعی کنند امکانات بیشتری به سازمان تآمین اجتماعی داده شود تا به مصرف فقرا و نیازمندان و مریضان برسد .
https://tabeshekosar.ir/vdcj.8emfuqe8osfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما