يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 6110
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی حضور طلاب از سراسر دنیا را افتخار شیعه دانستند و گفتند: هدف دین مبین اسلام این است که مردم از سراسر جهان برای طلب علم و گسترش و نشر آن فعال شوند و به دین مبین روی آورند.
به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید پیش از ظهر امروز در مراسم جشن غدیر و عمامه گذاری طلاب غیر ایرانی که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزارشد، پس از مراسم ویژه عمامه‌گذاری طلاب سخنانی اظهارکردند: حضور طلاب غیر ایرانی در این مرکز و معمم شدن آنان در آستانه عید سعید غدیر خم، افتخار و توفیقی بزرگ است.

حضرت آیت الله صافی تصریح کردند: حضور این تعداد طلبه از سراسر جهان در حوزه علمیه قم و همچنین معمم شدن آنان که سرمایه های تشیع هستند به واقع مایه مباهات و شادی و سرور عالم تشیع و اهل بیت(ع) است.

ایشان گفتند: هدف دین مبین اسلام نیز از تبلیغ و حوزه هم همین است که این مردم از سراسر جهان برای طلب علم و گسترش و نشر آن فعال شوند و همه دنیا به دین مبین اسلام بگرایند به حمدالله چنین توفیقی نصیب ما شده است.

این مرجع تقلید در پایان یادآورشدند: قطعا این حضور و معمم شدن طلاب غیر ایرانی از کشورها و بلاد مختلف، مایه سرور امام زمان(عج) است و امیدواریم همه طلاب به ویژه طلابی که از کشورهای دور و نزدیک در این حوزه تحصیل می کنند سربازان خاص امام زمان(عج) شوند.
https://tabeshekosar.ir/vdcj.vemfuqevysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما