شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 6040
به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شرکت کننده در دوره های بصیرت افزایی، در قم، با بیان این که آیات قرآن و بیانات معصومین(ع)، چراغ راه همگان است، اظهار داشتند: پیامبر(ص) فرمودند"اطلبوا العلم من المهد إلى اللّحد"، براساس این روایت انسان همواره به دنبال فراگیری علم باشد تا به کمال برسد.

ایشان در ادامه با تاکید بر این که باید ارزش ولایت را دانست، ابراز داشت: از حضرت آدم تا نبی خاتم(ص)، رسالت تمام انبیاء ناقص بوده تا این که پیامبر اسلام (ص) دستان مبارک امیرالمومنین(ع) را بالا برده و ایشان را به عنوان جانشین و وصی خود معرفی و دین را کامل کردند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم معرفی پیام غدیر، یادآور شدند: بزرگان اهل سنت بر جایگاه والای امام علی(ع) واقف اند و باید پاسخگو باشند.

عید غدیر، عید اکبر است

معظم له با تاکید این که باید سراسر ایام غدیر را جشن گرفت، بیان داشت: عید غدیر، عید اکبر است و ما عیدی به بزرگی عید غدیر نداریم.

ایشان با بیان این که ولایت فقیه مرتبه نازلی از ولایت امیرالمومنین (ع) است و مراتب بعدی آن به مراجع و علمای دین می رسد، تصریح کرد: علم در خانه علما است و باید در مشکلات و گرفتاری ها باید به سراغ رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع رفت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان یادآور شدند: تا زمانی که از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم، دشمنان اسلام و انقلاب نمی توانند کاری از پیش ببرند.
https://tabeshekosar.ir/vdcb.ab0urhbggiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما