شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 5795
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی سپاه پاسداران را در میان ارگان‌های کشور جزء نزدیک‌ترین‌ها به نظام و رهبری دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست و بازوان پرتوان نظام و رهبر معظم انقلاب است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار پرویز فتاح مسؤول بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران در میان ارگان‌های کشور جزء نزدیک‌ترین‌ها به نظام و رهبری است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست و بازوان پرتوان نظام و رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان این که سپاه تربیت شده امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، ابراز کرد: یکی از ویژگی های مهم سپاه این است که منویات امام راحل، رهبری و مراجع تقلید را اجرا می‌کند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت کار سپاه پاسداران در کشور، اظهار کرد: امیدواریم سپاه در همه رشته‌ها و زمنیه‌ها پیشتاز و موفق باشد.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی توجه سپاه به ائمه معصومان(ع) را نشانه معنویت این نهاد دانست و افزود: انسان اگر امام معصوم(ع) را حاضر و ناظر بر اعمال خود ببیند و با حضور قلب و با معرفت خدمت ایشان شرفیاب شود می‌تواند از وجود ائمه بهره‌برداری کند.
وی در ادامه با تأکید بر این‌که سپاه تنها پاسدار رهبری نیست، اظهار کرد: سپاه پاسدار و سرباز امام زمان(عج) است و این افتخار بسیار بالایی است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌که تنها کشوری که امام زمان(عج) از آن حمایت می‌کند ایران اسلامی است، گفت: دست مبارک ولی عصر(عج) بود که ایران را در برابر دشمنان شرق و غرب با آن همه تسلیحات پیروز کرد
https://tabeshekosar.ir/vdch.wnmt23nqmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما