شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 5785
عفاف و حجاب از مسائل حیاتی است که مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مردم بر توجه جدی به آن، تاکید دارند، اما متاسفانه ارگان هایی که در این زمینه تلاش می‌کنند، آن گونه که باید، عمل نمی‌کنند.
به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی، شب گذشته در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، با تبریک هفته ناجا، کار پلیس را با توجه به شرایط امروز جامعه، سخت‌تر از گذشته دانسته و گفتند: در گذشته پلیس در محدوده خاصی خدمت رسانی می‌کرد، اما امروز با پیشرفت علم و فناوری، محدوده جرائم گسترش یافته و همین مسئله کار نیروی انتظامی را دشوارتر ساخته است.

ایشان با اشاره به تلاش ها و سرمایه گذاری های گسترده استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی، افزودند: اگر پلیس از فضای درون جامعه شناخت داشته باشد، اقتدار بیرونی خود به خود پدید می آید و می توان شاهد توفیقات بیشتری در مقابله با جرائم بود.

معظم له در ادامه به تفاوت های موجود میان پلیس جمهوری اسلامی با سازمان های امنیتی خارجی اشاره کرده و یادآور شدند: مهمترین هدف پلیس در نظام جمهوری اسلامی، تامین امنیت مردم و کشور است، اما در دیگر کشورها، پلیس ابزاری در دست سردمداران و حاکمان است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی همچنین با تقدیر از حضور نیروی انتظامی در فعالیت های فرهنگی، ابراز داشتند: فعالیت های فرهنگی و دینی ناجا در سطح کشور به ویژه در قم ،قابل تقدیر است.

ایشان، حجاب و عفاف را از مسائل حیاتی دانسته و افزودند: مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مردم بر توجه جدی به مسئله عفاف و حجاب تاکید دارند، اما متاسفانه ارگان هایی که در این زمینه تلاش می کنند، آن گونه که باید، عمل نمی کنند.

معظم له، استفاده از ظرفیت های دستگاه های مختلف را راهکاری برای پیشرفت در این عرصه ذکر کرده و گفتند: بسیج از جمله نهادهای مردمی است که می‌تواند یاری‌گر نیروی انتظامی در مقابله به بدحجابی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باشد، و اگر ناجا با این نهاد، همکاری مشترک داشته باشد، بسیار عالی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان به جایگاه قم اشاره کرده و تصریح کردند: قم باید در همه زمینه ها به ویژه مسئله عفاف و حجاب، به یک شهر نمونه تبدیل شود و نیروی انتظامی نیز باید نسبت به جایگاه این شهر و ضرورت توجه آن، اهتمام خاصی داشته باشد.
https://tabeshekosar.ir/vdcg.79nrak9unpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما