يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 5634
به گزارش رسانه الکترونیکی تابش کوثر - جناب آقاي دكتر توفيقي سرپرست وزارت علوم و هيئت همراه، صبح امروز پنج شنبه ۱۱/۷/۱۳۹۲ با حضور در بيت حضرت آيت الله العظمي صافي با معظم له ديدار و گفتگو كردند.

حضرت آيت الله العظمي صافي در اين ديدار، با توجه به نقش و جايگاه اين وزارت‌خانه‌ در تربيت دانشجويان فرمودند: از نظر علمي بايد سعي كنيد دانشگاه‌هاي ما به بالاترين مراتب علمي رسيده و رشد و ترقّي دانشگاه‌ها روز به روز بهتر شود كه انشاء الله در دنيا نمونه باشند.

معظم له با تأكيد بر اهميت تعليم و تربيت در جوامع علمي اظهار داشتند: بايد در كنار مسأله‌ي علم، به اخلاق و جنبه‌هاي مذهبي هم توجه ويژه‌اي صورت گيرد كه انشاء الله تعالي دانشجويان ما با دو بال علم و اخلاق بتوانند به قله‌هاي بلند علمي دسترسي پيدا كنند و براي اسلام و انقلاب، مايه‌ي افتخار و سربلندي باشند.

ايشان نقش اساتيد را در تربيت دانشجويان بي‌بديل خواندند و ادامه دادند:‌ نسبت به علوم انساني و دانشگاه‌ها بايد حساسيت بيشتري به خرج داد و سعي نماييد از اساتيد صالح، متخصص و متدين در تمامي زمينه‌هاي علمي استفاده نماييد.

مرجع تقليد شيعيان جهان افزودند: مقاصد ما همان مقاصد اسلام است كه اميدواريم دانشگاهيان، با رفع نواقص و مشكلات، بتوانند به مملكت اسلامي در دستيابي به اين مقاصد بهتر و بيشتر خدمت كنند.

معظم له به فرصت محدود عرصه‌ي خدمت‌گزاري اشاره كردند و فرمودند: البته اين فرصت‌ها براي همه زودگذر است و بايد از فرصت‌هاي بدست آمده به نحو اَحسن استفاده كرد و ما هم به شما و همكاران محترم حسن ظن داريم و دعا مي‌كنيم كه در اين راه موفق باشيد و بدانيد كه مسئوليت بسيار زياد و وظيفه‌ي سنگيني داريد كه انشاء الله تعالي بتوانيد رضايت خاطر انور حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف را فراهم كنيد.

در ابتداي اين ديدار جناب آقاي دكتر توفيقي سرپرست وزارتخانه‌ي علوم گزارشي از برنامه‌هاي اين وزارتخانه خدمت معظم له ارائه نمود.
https://tabeshekosar.ir/vdcj.teifuqemxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما