يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 5631
به گزارش‌ خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید، صبح امروز در دیدار دکتر جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم با تاکید بر این‌که همه کارها در کشور باید بر اساس عقل و منطق انجام شود، گفتند: اگر این موضوع در مملکت حل شود، همه مسایل و مشکلات نیز حل خواهد شد.

حضرت آیت‌الله وحید خراسانی با بیان این‌که کارها و مسئولیت‌های کشور باید به عهده افرادی گذاشته شود که دو مقوله علم و امانت را با هم داشته باشند، خاطرنشان کردند: اگر مسئولین کشور این دو مقوله را با هم داشته باشند، بسیاری از دردها و مشکلات فعلی حل خواهد شد.

معظم له افزودند: آن چه که در مملکت باید حاکم باشد این است که معیار هر چیزی، علم و ایمان در کنار هم باشد؛ چرا که اگر یکی از این دو وجود نداشته باشد، هر دوی آنها به تنهایی، فسادآور خواهند بود.

حضرت آیت‌الله وحید خراسانی خطاب به سرپرست وزارت علوم یادآور شدند: در دانشگاه‌ها، دو مقوله علم و ایمان را با هم تقویت کنید؛ چرا که امر مهم، انضمام این دو مقوله و مسئله فسادآور، انفکاک این دو مقوله خواهد بود؛ از این رو باید تلاش کنید در دانشگاه‌ها، علم و ایمان را در کنار هم و با هم داشته باشیم.

معظم‌له تاکید کردند: باید در دانشگا‌ه‌ها دو علم خداشناسی و امام زمان‌شناسی به دانشجویان آموخته شود؛ چرا که کلید همه ابواب این دو مقوله خواهد بود.

این مرجع تقلید در پایان با اشاره به شخصیت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران، گفتند: ایشان آدم خوبی است و تعادل را در کارها رعایت کرده است.

حضرت آیت‌الله وحید خراسانی تاکید کردند: وظیفه شما مسئولان، خدمت به مردم و وظیفه ما، دعا کردن برای موفقیت شماست
https://tabeshekosar.ir/vdcg.w9nrak93qpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما