شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 5590
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برنامه‌های کمیته امداد جهت کمک به محرومان سبب تنبه و بیداری است تا همه به احسان و نیکوکاری به فقرا اهتمام داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد احسان و نیکوکاری استان قم، با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: امیدواریم برکات کمیته امداد در آینده بیش از امروز باشد.
وی کمیته امداد را یادگار ماندگار امام راحل دانست و ابراز کرد: امام خمینی(ره) به مستضعفان و نیازمندان توجه ویژه‌ای داشتند و کمیته امداد نخستین قدم امام خمینی(ره) برای زدودن فقر از جامعه بود.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به آیات قرآن به ویژگی‌های انسان‌های نمونه پرداخت و اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید؛ کسانی که در همه کارها خدا را مد نظر قرار می‌دهند و به دیگران احسان می‌کنند جرء بهترین بندگان هستند.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که احسان و نیکوکاری سنت حضرت ابراهیم(ع) است، افزود: سفره حضرت ابراهیم(ع) برای همه پهن بود و کسانی که به مستضعفان کمک می‌کنند از ایشان پیروی می‌کنند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه حرکت حضرت ابراهیم(ع) و توجه جدی به فقرا و نیازمندان جامعه است.
وی بیان کرد: برنامه‌های کمیته امداد جهت کمک به محرومان سبب تنبه و بیداری است تا همه به احسان و نیکوکاری به فقرا اهتمام داشته باشند.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ابراز کرد: قم مرکز است و اقداماتی از که قم شروع شود به شهرها و مراکز دیگر کشور تسری پیدا خواهد کرد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: طرح‌ها و اقدامات دیگری نیز در راستای کمک به محورمان جود دارد که باید پیگیری شود./
https://tabeshekosar.ir/vdca.onmk49nmw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما