شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 548
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: تمام توفیقاتی که در این چند دهه بعد از انقلاب به دست آمده است همه مدیون حرکت و قیام خالصانه امام راحل است.
آیت‌الله مصباح یزدی:توفیقات ایران اسلامی مرهون قیام خالصانه امام راحل است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی شنبه شب در حاشیه بازدید و زیارت ضریح مطهر حضرت سید‌الشهدا اظهار داشت: خدا را شاکرم که به ما توفیق داد امروز توانستیم در کنار ضریح سیدالشهدا(ع) حضور پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دعا می‌کنیم مسئولان ساخت ضریح با نیت خالص و با مهارت بتوانند این ضریح را به کربلا منتقل کرده و در حرم امام حسین(ع) نصب کنند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزایش روح ایمان در انسان را از برکات سیدالشهدا(ع) دانست و اظهار داشت: افزایش روح ایمان نیز امید به شفاعت را در انسان بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم تمام کسانی که در طول این شش سال در زمینه ساخت این ضریح مطهر تلاش کردند و زحمات فراوانی را متحمل شدند مورد شفاعت امام حسین(ع) قرار گیرند.

مصباح یزدی ابراز داشت: از برکت وجود امام حسین(ع) و عنایت آن حضرت این امر به دور نیست که حتی کسانی که به این ضریح نگاه کرده و آن‌را زیارت می‌کنند مورد عنایت و شفاعت قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه کشور ما هم به برکت وجود حضرت سید‌الشهداء از بلاها دور مانده است، تاکید کرد: تمام توفیقاتی که در این چند دهه بعد از انقلاب به دست آمده است همه مدیون حرکت و قیام خالصانه امام راحل است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تاکید داشتند هر چه داریم به برکت سید الشهداء(ع)است،‌ خاطرنشان کرد: مجالس عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) باید هر چه باشکوه‌تر و با عظمت‌تر برگزار شود.

وی در پایان گفت: از خدا می‌خواهیم به برکت سیدالشهدا (ع) دین و ایمان ما را تا آخرین لحظه برایمان حفظ کند و نسل ما را تا روز قیامت از عاشقان سیدالشهدا (ع) قرار دهد.
https://tabeshekosar.ir/vdcakanm149ny.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما