يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب : 5418
به گزارش رسانه الکترونیکی تابش کوثر فرمانده سپاه علي بن ابي طالب عليه السلام قم و نيز رئيس سازمان اردويي راهيان نور، شنبه ۳۰/۶/۱۳۹۲ با حضور در دفتر حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني مدظله الوارف با معظم له ديدار كردند.
در ابتداي اين ديدار، سردار مهدوي‌نژاد فرمانده سپاه قم و نيز سردار سليماني گزارشي از فعاليت‌ها و برنامه‌ها ارائه دادند.
معظم له نيز با تشكر و قدرداني از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي سپاه پاسداران، فرمودند: اميدوارم شما سپاهيان عزيز در مقاصد بلندي كه از ابتدا داشتيد تحت توجهات حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف موفق و سربلند باشيد.
ايشان با اشاره به نقش سپاه در به هراس‌انداختن دشمنان اسلام، بيان داشتند: قدرت روز افزون سپاه پاسداران مايه دلگرمي دوستان و ترس دشمنان است و بايد قدردان اين عزّت بود.

حضرت آيت الله العظمي صافي با اشاره به اهداف تأسيس سپاه پاسداران افزودند: هدف از تأسيس سپاه پاسداران، حفظ اهداف اسلام و انقلاب بود و هست و بايد شما عزيزان به سمتي برويد كه اهداف اسلام در جامعه پياده شود و همه در خط قرآن واهل بيت عليهم السلام سير كنند.
معظم له با توجه به وجود مفاسد فرهنگي در جامعه و لزوم نهي از منكر فرمودند: از مفاسدي كه از روز اول، حضرت امام ره و علما و بزرگان با آن مخالف بودند و واقعاً فداكارانه مبارزه كردند بي‌حجابي بود.
از مهمترين راه‌هاي منحرف‌كردن جامعه، بي‌حجابي است. شما سپاهيان به عنوان كساني كه هدفتان حفظ اسلام عزيز است در مبارزه با انحرافات، بايد در خط مقدم امر به معروف و نهي از منكر باشيد.
ايشان در قسمتي ديگر از بيانات خود فرمودند: اينجانب هميشه به سپاه، حُسن ظن داشته و دارم و آن را براي حفظ اصول و ارزش‌هاي اوليه انقلاب كه همان حفظ دستورات شرع مقدس و احترام به اوامر و نواهي الهي است لازم مي‌دانم. البته سپاهيان هم بايد قدر خود را بدانند و هميشه سعي كنند كه اعتماد علما و افراد با ايمان را براي خود سرمايه‌اي بزرگ بدانند و آن را با كارها و رفتارشان حفظ نمايند.
اين مرجع عاليقدر در پايان با مسألت توفيق براي حاضرين در جلسه، بيان داشتند:‌ توفيقاتي كه در خدمت به اسلام و ولايت اهل بيت عليهم السلام نصيب شما شده است را قدردان باشيد و بدانيد بالاتر از اين چيزي نيست كه انسان كاري بكند كه آقا امام زمان عليه السلام خوشحال و مسرور باشند.
https://tabeshekosar.ir/vdcj.veifuqexosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما