شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 53987
وزیر صنعت٬ معدن و تجارت با اشاره واردات ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن پنبه برای صنایع نساجی کشور، گفت: کشت پنبه باید برای مصرف صنایع نساجی کشور توسعه پیدا کند.
واردات ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن پنبه برای صنایع نساجی کشور
به گزارش تابش کوثر، محمدرضا نعمت زاده قبل از ظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح یک شرک نساجی در شهر ستان ابهر٬ با اشاره به فعالیت مناسب صنایع نساجی در استان زنجان افزود: واحدهای فعال و مناسبی در بخش صنعت نساجی استان زنجان وجود دارد که بخشی از نیاز کشور را تامین می کنند.

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت گفت: کشت پنبه باید برای مصرف صنایع نساجی کشور توسعه پیدا کند.

نعمت زاده با اشاره به اهمیت توسعه کشت پنبه برای صنایع نساجی کشور٬ گفت: برای تامین مواد اولیه صنایع نساجی کشور ضروری است توسعه کشت پنبه در کشور و استان مورد توجه باشد.

وی با اشاره واردات ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن پنبه برای صنایع نساجی کشور گفت: باید موانع موجود برای توسعه تولید پنبه در کشور یرداشته شود نیاز واحدهای تولیدی از داخل تامین شود.

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در بخش صنعت نساجی تولید پنبه است٬ اظهار کرد: در سال گذشته تولید پنبه در کشور کاهش یافته بود که وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی برای توسعه کشت پنبه در کشور را انجام داده است.

نعمت زاده افزود: صنایعی همچون نساجی از واحدهای پاک هستند و تلاش دولت برای توسعه و حمایت از این واحدها است.

وی با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و همچنین صنایع پاک، گفت: دولت برای حمایت از واحدهای مختلف تولیدی برنامه ریزی کرده و برای ارایه تسهیلات به واحدهای متقاضی اقدام خواهد کرد.

نعمت زاده افزود: اعتماد بخش خصوصی به دولت جلب شده است و اعتماد دولت به سیاست های دولت امیدوارکنندت بوده و تلاش مسوولان استان زنجان در جلب اعتماد و رضایت سرمایه گذاران جای تقدیر دارد.

منبع: مهر
ت/۴۴۴
https://tabeshekosar.ir/vdcbz9bs.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما