چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 15 May 2024
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 53959
«عبدالملک الحوثی» در سخنانی رژیم سعودی را هدایتگر رویکرد وهابیگری در جهان اسلام دانست که علنا تبعیت خود از آمریکا را اعلام می کند.
انصارالله یمن: رژیم سعودی هدایتگر وهابیت در جهان اسلام و وابسته به آمریکا است
به گزارش تابش کوثر به نقل از پایگاه العهد، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی گفت: کسی که در حال حاضر رویکرد وهابیگری در مناطق مختلف جهان اسلامی را هدایت می کند رژیم سعودی است.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: تمام گروه های وهابی چه در یمن یا کشورهای مغرب عربی یا در سوریه و عراق با رژیم سعودی در ارتباط هستند. این امر واضح و روشنی است.

وی همچنین افزود: ارتباط رژیم سعودی با دولت آمریکا ارتباطی مستحکم است و سفر ترامپ به ریاض این را ثابت می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد: رژیم سعودی تبعیت خود از آمریکا را علنا اعلام می کند و تبدیل ما به امتی وابسته به آمریکا ممکن نیست.

الحوثی خاطرنشان کرد: ارتباط رژیم سعودی با طرح های آمریکایی، رابطه اش با آمریکا و تبعیت محض و روشن آنها از این کشور یکی از واضح ترین مسائل است که شکی در آن نیست.

وی افزود: رژیم سعودی اصلا این امر را انکار نمی کند بلکه ارتباط با آمریکا چیزی است که به آن افتخار می کند و علنا اعلام می نماید. این وابستگی تاثیرات خطرناکی بر وضعیت امت دارد و امت را از قرآن کریم به عنوان یک اسلوب زندگی و کتاب هدایت جدا می سازد و به استقلال آن خدشه وارد می کند.

منبع: مهر
ت/۴۴۴
https://tabeshekosar.ir/vdcaoonm.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما