پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 52457
اندیشکده مطرح آمریکایی نوشت: انتظار می‌رود «ترامپ» بدون توجه به پیروزی «روحانی» اعمال «تحریم‌های غیر هسته‌ای» بر ایران را تداوم بخشد.
«ترامپ» تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران را ادامه می‌دهد/ افزایش تنش بین ایران و آمریکا
به گزارش تابش کوثر، «اندیشکده واشنگتن» در تحلیلی پیرامون آرایش جدید سیاسی در ایران بعد از انتخاب مجدد «حسن روحانی» رییس جمهور کشور نوشت: انتظار می‌رود دولت «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا بدون اینکه اهمیتی به رئیس جمهور جدید ایران بدهد اعمال تحریم‌های غیر هسته‌ای بر این کشور را تداوم بخشد.

«کاترین بائر» تحلیلگر این اندیشکده با اشاره به تحریم‌های جدید بر ایران بابت برنامه موشکی و موضوع حقوق بشر نوشت: دولت آمریکا ابزارهای تحریمی بسیاری را در اختیار دارد و به نظر کنگره نیز مشتاق حمایت از اجرای رویکردهای خشن علیه ایران در چارچوب اهداف مشخص خود است.

تنش بین آمریکا با ایران افزایش خواهد یافت

همچنین اندیشکده آمریکایی «خاورمیانه» در تحلیلی پیرو تحولات جدید رخ داده در فضای سیاسی ایران و اوضاع منطقه از افزایش تنش بین ایران و آمریکا خبر داد.

«احمد مجید یار» تحلیلگر این اندیشکده مستقر در واشنگتن ضمن پیش بینی افزایش تنش بین آمریکا و ایران بابت عراق و سوریه که در هر دوی این کشورهای نیروهای دو طرف در حال نبرد با داعش هستند، گفت: «واشنگتن و تهران متحدان واقعی نبرد با داعش هستند. اما اینک که تروریست های داعش در ورطه نابودی هستند علائمی از تنش بین آمریکا و ایران را شاهد هستیم.»
منبع: فارس
ت/۴۴۴
https://tabeshekosar.ir/vdccm0qp.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما