دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 51574
مدافع پیشین منچسترسیتی در پایان فصل جاری به دوران بازیگری خود پایان می‌دهد.
دمیکلیس اعلام بازنشستگی کرد
به گزارش تابش کوثر، مارتین دمیکلیس امروز (دوشنبه) درست چهار ماه بعد از بازگشت به مالاگا در سن ۳۶ سالگی به طور رسمی اعلام کرد در پایان فصل جاری به دوران بازیگری خود در مستطیل سبز پایان می‌دهد.
مدافع پیشین تیم ملی آرژانتین بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ در بایرن مونیخ عضویت داشت و سپس بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ برای مالاگا بازی کرد. او در سال ۲۰۱۳ به اتلتیکو مادرید پیوست و پس از اینکه در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد، در همین سال راهی منچسترسیتی شد و تا سال ۲۰۱۶ در این تیم بود. دمیکلیس بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ در اسپانیول عضویت داشت و در ماه ژانویه ۲۰۱۷ بود که به مالاگا بازگشت.
دمیکلیس در کنفرانس خبری که به منظور اعلام بازنشستگی‌اش ترتیب داده شده بود، با چشمانی اشک‌بار گفت: باید صادق باشم. من دیگر آن قدرت لازم برای ادامه بازی در پاهایم را نداشتم. از صمیم قلبم از تمامی شما (خبرنگاران و حضار) که در اینجا حضور پیدا کردید، قدردانی می‌کنم. مالاگا به من ایمان داشت و این فرصت را به من داد که تا این نقطه بازی کنم.
وی افزود: رویای این را داشتم که در مالاگا به دوران حرفه‌ای‌ام پایان بدهم، باشگاهی که همیشه جایگاه خاصی در قلبم داشته است و باعث افتخار است که اینجا به دوران بازیگری‌‌ام پایان دادم.  حالا برای همیشه از باشگاه مالاگا حمایت خواهم کرد و از روی سکوها این تیم را تشویق خواهم کرد.
دمیکلیس شاید در بازی پایانی مالاگا در فصل جاری لالیگا برابر رئال مادرید در آخرین بازی خود به میدان برود.
منبع: تسنیم
ت/۴۴۴
https://tabeshekosar.ir/vdcbasbs.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما