يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 51555
فوتبال انگلیس، نامزدهای بهترین مربی فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ را معرفی کرد.
نامزدهای بهترین مربی فصل جزیره +عکس
به گزارش تابش کوثر، فوتبال انگلیس نامزدهای بهترین مربی فصل لیگ جزیره را معرفی کرد.  

آنتونیو کونته(چلسی)، مائوریتسیو پوچتینو (تاتنهام)،تونی پولیس (وستبرومویچ)، ادی هاو (بورنموث)، شاین دایچ (برنلی) و پل کلمنت (سوانسی) نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی فصل 2017-2016 هستند.

آنتونیو کونته در اولین سال حضور خود در لیگ جزیره توانست به قهرمانی دست پیدا کند. اتفاقی که پیش از این تنها مورینیو، آنچلوتی و پیگرینی موفق به انجامش شدند. وی با ارائه سیستم 3-4-3 خود تحولی عظیم در استمفورد ایجاد کرد و با سزاواری قهرمانی را بدست آورد. 

پوچتینو، تاتنهام را دوباره به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بدل کرد. در روزهایی که بسیاری عقیده داشتند گواردیولا، مورینیو و ونگر با کونته رقابت کنند، مرد آرژانتینی توانایی‌های خود را نشان داد تا بدون شک یکی از بهترین مربی‌های دنیا لقب گیرد.

تونی پولیس در وستبرومویچ فصل خوبی را گذراند و توانست مقام هشتم لیگ جزیره را بدست آورد. بازی‌های خوب و دل‌پذیر آلبیونی‌ها نشانگر توانایی مربی ولزی جزیره بود.

رکوردهای برنلی در خانه فوق‌العاده بود. تیمی که به تازگی راهی لیگ جزیره شده بود آماری درخشان از خود به جا گذاشت و تمام این مسائل به درخشش مرد «تورفمور»، شاین دایچ برمی‌گردد. 

پل کلمنت که همواره زیر سایه آنچلوتی بود و درخشش‌هایش به چشم نمی‌آمد آماری درخشان از خود به جا گذاشت. مربی انگلیسی به هدف باقی نگاه داشتن سوانسی به این تیم آمد و توانست با پیروزی‌های مکرر مانع سقوط این تیم به جزیره شود.
منبع: فارس
ت/444

https://tabeshekosar.ir/vdcammnm.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما