يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : 50425
چهاردهمین دوره جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه شنبه برگزیدگان خود را شناخت.
جشن بازیگر برگزیدگان خود را شناخت
به گزارش تابش کوثر، برگزیدگان چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر توسط ثریا قاسمی اعلام شد.
در این بخش پانته‌آ پناهی‌ها برای بازی در نمایش 'نامه های عاشقانه' به کارگردانی کیومرث مرادی، مهشاد مخبری برای بازی در نمایش 'بانوی گمشده' به کارگردانی فرهاد شریفی و ریحانه سلامت برای بازی در نمایش‌های 'پاریس اکتبر ۱۹۴۲' و 'سه خواهر و دیگران' حمید امجد برگزیده شدند.
در ادامه ثریا قاسمی با بیان اینکه فرزندان نمایش 'آندورا' حمید سمندریان بزرگ شدند.
وی افزود: حمید سمندریان ماهی بود که نتوانست خود را به اقیانوس برساند و به همین دلیل زود به سوی آسمان پرواز کرد.
قاسمی همچنین با بیان اینکه 'آنتیگون' رکن الدین خسروی نیز بزرگ شده است خاطر نشان کرد: زن نمایش 'از پشت شیشه' اکبر رادی قد کشیده است.
وی تاکید کرد: بسیار خوشحال هستم که صحنه ای که گذشتگان ساختند و برای ما هموار کردند را امروز به پسران و دختران دانا و هنرمند تحویل می دهیم. و صحنه تنها نمی ماند.
ثریا قاسمی این سخنان را برای قدردانی از درگذشتگان ذکر کرد.
همچنین محمود دولت آبادی برای قدردانی از بازیگران مرد برگزیده به رو صحنه آمد.
علیرضا کی منش برای بازی در نمایش 'رویای شب نیمه تابستان' به کارگردانی مصطفی کوشکی، افشین هاشمی برای بازی در نمایش 'سه خواهر و دیگران' به کارگردانی حمید امجد و کاظم سیاحی برای بازی در نمایش‌های 'هاروی' به کارگردانی ملودی آرام نیا و 'صور اسرافیل' به کارگردانی حامد مسافر آستانه برگزیده شدند.
همچنین شمس لنگرودی برای بخش استعداد جوان از مرجان زارعی برای بازی در نمایش 'دوشیزه گان باغ لیمو' به کارگردانی فاطمه رادمنش قدردانی کرد و داریوش اسد زاده نیز در پایان مراسم در سن ۹۵ سالگی با پیشینه ۵۵ ساله فعالیت در تئاتر از تماشای هنرمندی جوانان ابراز خرسندی کرد.
منبع: ایرنا
ت/۴۴۴
https://tabeshekosar.ir/vdcftjdt.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما