چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 1 May 2024
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 4853
رئیس ستاد اقامه نماز کشور، گفت: برخی از پروازها به علت بی‌برنامه‌گی فرودگاه‌ها نماز را قربانی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محسن قرائتی صبح امروز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز که در دانشگاه لرستان در حال برگزاری است ضمن تقدیر از همه دست‌اندرکاران این اجلاس، گفت: مدیرخوب آن نیست که به راه‌های رفته نگاه کند بلکه باید به دنبال راه‌های نرفته باشد.

وی با اشاره وضعیت مساجد در سطح کشور، افزود: رهبر معظم انقلاب پنجمین سال است که بر روی نبود مسجد در شهرها، شهرک‌ها و روستاها تاکید دارند.

قرائتی یادآور شد: برخی از پروازها به علت بی برنامه‌گی فرودگاه‌ها نماز را قربانی می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: مسکن‌های مهر متأسفانه بدون مسجد افتتاح می‌شوند. همچنین یکی از محله‌های چسبیده به تهران با ۱۲۰ هزار جمعیت ۳ مسجد دارد که این جای نگرانی است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور، خاطرنشان کرد: باید روی مسجد حساب ویژه‌ای قائل شویم و باید گفت هنوز وضع مساجد خوب نیست.

وی یادآور شد: امروز آل سعود یار و یاور مجرم شده و به آمریکا اعلام می‌کند که فرودگاه را در اختیار شما برای حمله به سوریه قرار می‌دهیم.

قرائتی خاطرنشان کرد: نفت و پایگاه‌های سعودی، همه در مسیر اهداف مجرمین قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: از آل سعود و دوبی نامه داشتیم که وضعیت اذان در ایران خوب نیست و صبح‌ها شما به خاطر اینکه مردم از خواب بیدار نشوند، مساجد اذان نمی‌گویند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور، یادآور شد: بودجه‌ای که برای موسیقی در نظر گرفته می‌شود را با بودجه نماز مقایسه کنیم ببینیم کدام بیشتر است.

وی ادامه داد: ۱۱۵ کلمه دنیا و ۱۱۵ کلمه آخرت در قرآن وجود دارد، اما ما به مجلسی‌ها اعلام می‌کنیم که چه تعداد مصوبه در زمینه نماز به تصویب رسانده‌ایم.

قرائتی ابراز داشت: وضع نمازمان نسبت به گذشته خوب است، اما نسبت به آینده بد است.

وی گفت: طی سال جاری ۱۲۲ میلیارد تومان زکات در سطح کشور جمع‌آوری شده و طی پنج سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده که کمیته امداد با پول این زکات‌ها پنج مسجد ساخته و تعمیر کرده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه اضافه کرد: در مسئله ازدواج امروز فقط پولدارها می‌توانند ازدواج کنند و بچه فقیرها باید همچنان مجرد بمانند.

قرائتی تصریح کرد: در تهران ۴۵ حوزه علمیه وجود دارد، اما مساحت این تعداد به اندازه یکی از دانشگاه‌های تهران نیست.

لازم به ذکر است اجلاس سراسری نماز صبح امروز در شهرستان خرم‌آباد آغاز و تا فردا ادامه دارد.

گفتنی است عصر امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد جنتی وزیر ارشاد و فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این اجلاس شرکت می‌کنند.
https://tabeshekosar.ir/vdcb.sbaurhbwfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما