پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 4616
شرکت مایروسافت بزرگترین شرکت نرم افزاری جهان در آینده نزدیک شاهد تغییرات گسترده در سطح مدیریت کلان این شرکت خواهد بود .
به گزارش رسانه الکترونیک تابش کوثر به نقل از رویترز  استیو بالمر مدیرعامل فعلی شرکت مایکروسافت در بیانیه ای به طور غیر منتظره اعلام کرد که تا ۱۲ ماه آینده رسما بازنشسته خواهد شد.
بالمر 57 ساله از دوستان نزدیک و قابل اعتماد بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت محسوب می شود .
حال مایکروسافت به دنبال گزینه‌های مختلف برای سمت مدیریت عامل این شرکت است . بالمر یک نامه به تمام پرسنل مایکروسافت ارسال نموده و دلیل این موضوع را حرکت به سمت جلو اعلام کرده است.
وی در این بیانیه آورده : ما یک استراتژی جدید در یک تشکیلات نو را آغاز کردیم، ما تیم رهبری شگفت انگیزی را در اختیار داریم. بازنشستگی من در وسط تغییر و تحولات به سمت تبدیل شدن مایکروسافت به یک کمپانی مبتنی بر ابزارها و سرویس‌ها انجام می‌شود. ما نیاز به یک مدیرعامل جدید داریم که بتواند برای مدت طولانی مایکروسافت را هدایت کند.
بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت از بالمر پشتیبانی نموده و گفته است مایکروسافت شانس آن را دارد تا بالمر را تا یافتن مدیرعامل جدید در سمت فعلی داشته باشد.
بالمر از سال ۱۹۸۰ که به مایکروسافت پیوست  و از سال ۲۰۰۰ که بیل گیتس کناره گیری کرد، رسما مدیرعامل مایکروسافت بوده است. در سال‌های مدیریت بالمر، مایکروسافت رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد و با ارائه سیستم عامل ویندوز XP درآمد شگفت انگیزی را بدست آورد.
با این حال  سهام داران مطرح مایکروسافت از عملکرد بالمر راضی نبوده و تلاش کردند  تا او برکنار شود ، در همین راستا، خبر برکناری بالمر، تاثیر مثبتی  در ارزش سهام مایکروسافت داشته و باعث شده تا سهام این شرکت امروز جمعه ۷.۵ درصد رشد کند.
https://tabeshekosar.ir/vdci.za5ct1aqqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما