شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 404
آیت‌الله مصباح‌یزدی:ساخت فیلم توهین به پیامبر‌(ص) نتیجه تفکر پوچ و پوسیده غرب نسبت به انسان و شخصیت لجن غربی‌هاست.
به گزاش خبرگزاری حوزه، آیت الله مصباح‌یزدی، پیش از ظهر امروز ۳۰ شهریور ماه، در دیدار جمعی از دانشجویان قضایی دانشگاه های سراسر کشور که در موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: خدا وند ما را به نعمت معرفت به اهل‌بیت‌(ع) متنعم کرده که امام زمان (عج) واسطه فیض الهی وبندگان محسوب می شود .

ایشان با اشاره به جایگاه امام زمان (ع) نزد خدا، ادامه داد: سرازیر شدن الطاف الهی به سوی بندگان بموجب وجود این امام معصوم‌(ع) می باشد .

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در ادامه با اشاره به این که امنیت جامعه مرهون زحمات حضرت امام خمینی(ره) است، افزود: که روزگاری گردهمایی دانشجویان و طلاب در کنار هم امکان پذیر نبود، ولی امروزه این امکان فراهم شده است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که بایدجایگاه خودمان را بشناسیم، تصریح کرد: اگر ماهیت خودم و راهی را که خدای متعال پیش روی ما قرار داده بشناسیم، می‌توانیم برای خود و جامعه سودمند باشیم.

آیت‌الله مصباح‌یزدی ادامه داد: خدای متعال قدرت لایزال خود را در وجود حضرت امام راحل به جهانیان نشان داد؛ به طوری که دوست و دشمن به آن اعتراف می کنند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان این که یکی از ویژگی های بارز امام ره دل نبستن به احزاب و گروه‌های مختلف بود، گفت: امام تنها به افراد مومن دل بست که آثار این حرکت ایشان در بیداری های اسلامی منطقه نمایان است.

آیت الله مصاح‌یزدی با تاکید بر این که حجت بر همه ما تمام است، ادامه داد: الان دیگر بهانه این‌که ما نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم، قابل قبول نیست؛ چرا که خدای متعال نمونه های زیادی را به ما نشان داده که می شود با قدرت به ایمان، سخت ترین کارها را پیش برد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه امام حق بزرگی بر ملت ها دارد گفت: هیچ کس در نیم قرن اخیر حقی مانند امام بر مردم ندارد، این امام بود که مردم را بیدار کرد و گفت «شما خلق نشده اید که نوکر آمریکا باشید، بلکه خقلت برای آقا شدن است».

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در ادامه افزود: اگر پیرو پیغمبر اسلام(ص) باشیم منشا برکات میلیون ها انسان خواهیم بود، همان طوری که امام راحل این چنین بودند و امروز نائب امام زمان(عج) رهبرمعظم انقلاب نیز این چنین شخصیتی است.

ایشان با اشاره به بینش اسلام و غرب درباره خلقت انسان، گفت: دین اسلام برای انسان مرگی قائل نیست،‌ بلکه آن را صرفا انتقالی از این عالم به عالم دیگر می داند، ولی در بینش غرب انسان با هرکیفتی که بوجود بیاید منشا رذالت، فنا و نابودی است .

عضو خبرگان رهبری، ساخت فیلم توهین به پیامبر اسلام‌(ص) را نتیجه تفکر پوچ و پوسیده غرب نسبت به انسان دانسته و افزود: ساخت فیلمی با دریافت ۵ میلیون دلار و توهین به شریف‌ترین مخلوق خدا، نتیجه شخصیتی لجن غربی ها نسبت به انسان است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: استعداد همه شما در حال شکوفا شدن است باید بدانید کجا می روید، از چه کسی پیروی می کنید و کجا خواهید رفت، همچنین باید بدانید موجودی که می تواند خلیفه خدا باشد باید طوری مسیر را انتخاب کند که شرمنده نباشد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به انحراف برخی افراد از مسیر حق، ادامه داد: برده هوس و شهوت و دیگران نباشید، چرا که برده هرکسی غیر خدا شدن ذلت را برای انسان به ارمغان می آورد.

آیت الله مصباح یزدی اضافه کرد: همه انبیا و اولیا و ائمه معصومین (ع) مصیبت ها و سختی ها را تحمل کردند تا من و شما و بندگان خدا را از جهالت نجات دهند .

ایشان با بیان اینکه انصاف نیست از انسان ها ی گمراه تبعیت کنیم، گفت: آیا انصاف است دنبال افرادی باشیم که نکبت و شقاوت را برای انسان ها می خواهند؛ در صورتی که خدای متعال تمام راه های هدایت و روشنایی را نشان دادند.

عضو خبرگان رهبری در پایان افزود: هرچه قدر از راه حق و انبیا بخصوص پیامبراسلام(ص) و ائمه(ع) و خط رهبری جدا شویم، گمراه و بدبختی شامل حال ما خواهد شد، باید از نائب امام زمان(عج) که منت خدای متعال بر همگان است، تبعیت کنیم و او را قطب نمای راهمان قرار بدهیم.
https://tabeshekosar.ir/vdcbuabaprhbg.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما