يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 3900
حضرت آیت الله سبحانی، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق و کارشناسی برای حل مشکلات کشور، تصریح کردند: همه مسائل کشور باید در عرض هم جلو برود تا مشکلات حل و فصل شود.
به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی، پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری منتخب ملت ایران با اشاره با مشکلات مردم و لزوم برنامه ریزی برای حل آنها، گفتند: مشکلات کشور زیاد است، اما انشاء الله برنامه ریزی ها قرین موفقیت خواهد بود.

معظم له به شرایط کشور در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی و سیاسی اشاره کرده و افزودند: همه مسائل کشور باید در عرض هم جلو برود تا مشکلات حل و فصل شود.

حضرت آیت الله سبحانی رییشس جمهور منتخب را رییس جمهور همه ملت ایران عنوان کرده و یادآور شدند: کسانی که به شما رای دادند و حتی افرادی هم که به دیگر کاندیداها رای داده اند، به لطف الهی امیدوارند و خواستار موفقیت دولت یازدهم در حل مشکلات کشور هستند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: همه می دانیم مشکلات سنواتی در یک فرصت کوتاه حل و فصل نمی شود، اما مهم این است که تنش ها کم شود و این روند خود به خود به حل مشکلات در عرصه های داخلی و خارجی کمک می کند.

معظم له در پایان خطاب به رییس جمهور منتخب خاطرنشان کردند: برای موفقیت شما و دولت یازدهم در عرصه خدمت به نظام و مردم دعا می کنیم.

رییس جمهور منتخب نیز در این دیدار با تشکر از رهنمودهای حضرت آیت الله سبحانی، گفت: برای حل مشکلات سخت و پیچیده فراروی کشور به حمایت مردم ، مقام معظم رهبری، مراجع عظام ، علما و حوزه های علمیه نیازمندیم
https://tabeshekosar.ir/vdcd.z0s2yt0nza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما