يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : 3716
حضرت آيت الله العظمي صافی به مناسبت دهه مبارک مهدويت:

دولت كريمه عدل و نشاط و اميد خواهد آمد.

پيام مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني مدظله الوارف
به مناسبت دهه مبارك مهدويت/شعبان المعظم ۱۴۳۴ هـ.ق
به گزارش تابش کوثر متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

قال اللّه الحكيم: «بَقيّةُ اللّه خيرٌ لكم إنْ كُنتم مؤمنينَ»

السَّلام عَلي المهديّ الذي وعد الله به الأمم

منتظرانِ عدالت واقعي در جهان و منتظرانِ دولت كريمه عدل و نشاط و اميد

درود و سلام بر شما كه هميشه با قامتي استوار در مقابل ظلم، فساد، تبعيض و بي‌عدالتي مي‌ايستيد و چون سروِ راست و بلند، قامتتان خم نمي‌گردد و منتظر طلوع خورشيد و صبح صادق و فجر اميد هستيد.

بشارت باد بر شما كه او خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود.

بشارت باد بر شما كه پيروزي واقعي در گيتي از آن مستضعفانِ منتظر خواهد بود و سرانجام غبارها برطرف گشته و ابرهاي سياه جاي خودشان را به ابرهاي رحمت و ابرهاي بركت و باران‌خيز خواهد داد كه «أ ليس الصُّبحُ بِقريبٍ».

مبارك باد بر امّت بزرگ اسلام، ماه شعبان و دهه مباركه مهدويت؛ ماهي كه سراسر نور و رحمت است. ماهي كه در آن ليلة القدر نيمه شعبان است و ماهي كه در آن ميلاد مسعود بزرگترين اميد بشريت و ذخيره جهان و موعود پيامبران، يعني ميلاد پر از بركت حضرت خاتم الأوصياء حجة بن الحسن العسكري ارواح العالمين له الفداء است.

اينجانب با تبريك اين ايام خجسته مانند هميشه از ملّت سرافراز ايران و از همه شيعيان جهان درخواست داشته و دارم كه اين دهه مباركه را به بهترين وجه گرامي داشته و آن را با شكوه و عظمت تمام جشن گرفته و به دنيا اعلام نمايند كه امام همه انسان‌هاي آزادي‌خواه و رهبر واقعي استقلال‌طلبان و پيشواي خوبي‌ها و مهرباني‌ها خواهد آمد و جهان پر از فتنه را به جهان پر از صفا و نشاط و عدالت تبديل خواهد نمود و وعده حتمي الهي تحقق خواهد پذيرفت.

اينجانب از نويسندگان، سخنرانان و مطبوعات و به ويژه از صدا و سيما مي‌خواهم كه اندكي از دِين خود را به آن امام عزيز و مهربان اداء نموده و به وظيفه بزرگ ديني و انساني خود عمل كرده و با ارائه برنامه‌ها، مقالات و گفتارها و نوشته‌ها نسل امروز بخصوص جوانان عزيز را با فرهنگ پر افتخار مهدويت آشنا نموده و آنان را از دام‌ها و شبكه‌هاي خطرناكي كه دشمنان براي فريب افكار جوانان انداخته‌اند نجات داده و افكار خرافي و دروغين را از اين فرهنگ ناب بزدايند و همه را به سوي انسان كامل و رهنماي بزرگ بشريت يعني امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف راهبري كنند.

انشاءالله تعالي با ارائه فرهنگ نوراني مهدوي، فساد و فجور و دروغ و بداخلاقي‌ها و منكرات و ملاهي جاي خود را به صداقت و خوبي‌ها و تقوي و پاكي داده و خود و جامعه را براي تحقق جامعه بزرگ جهاني مهدوي آماده كنيم كه إنّهُم يَرَونه بعيداً وَ نَراهُ قَريباً.

از خداوند متعال خاضعانه مسألت داريم كه فرج موفور السرور آن حضرت را نزديك نموده و همه ما را از ياران واقعي ايشان قرار دهد،

اللّهم عجِّل فَرجَه وَ اجعَلْنا مِنْ خَير أعْوانِه و أنْصاره بِرَحْمَتِك يا أرْحم الرَّاحمين

۷ شعبان المعظم ۱۴۳۴
https://tabeshekosar.ir/vdci.zapct1ayqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما