يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 3658
آیت الله العظمی سبحانی

شرکت در انتخابات وظیفه دینی ماست

حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی استقبال مردم از انتخابات را نشان دهنده رشد فکری آنها دانستند وگفتند: حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد که آنها به دنبال پیشرفت نظام اسلامی هستند.
به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له دقایقی پیش در حاشیه شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها در جمع خبرنگاران اظهار داشتند: شرکت در انتخابات وظیفه دینی ماست چرا که نظام ما نظامی اسلامی است و حفظ آن بر همگان واجب است.

ایشان شرکت در انتخابات را از مقدمه‌های حفظ نظام دانستند و گفتند: همانگونه که حضرت امام‌(ره) گفتند میزان رای ملت است باید فردی انتخاب شودکه بتواند مشکلات جامعه را برطرف سازد.

ایشان با اشاره به خدمات انجام شده در دولت‌های گذشته گفتند: این سخن به این معنا نیست که دیگر دولت‌ها خدمتی نکردند بلکه همگی به این کشور خدمت داشته اند و این مشکلات بروز می‌کند که باید برطرف شود.

ایشان استقبال مردم از انتخابات را نشان دهنده رشد فکری آنها دانستد و افزودند: حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد که آنها به دنبال پیشرفت نظام اسلامی هستند.

ایشان در پیامی به ملت ایران اظهار داشتند: این نظام نظامی اسلامی و مکتبی است و بر خلاف دیگر ملت‌ها که ممکن است مردمی باشند مکتبی هم هست در این شرایط حفظ این نظام وظیفه دینی بر ماست و بر همگان روشن است که در انتخابات شرکت کنند.
https://tabeshekosar.ir/vdcd.k0s2yt09ja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما