يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 3518
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به نزدیکی انتخابات بر ضرورت مراقبت از رفتارها در این ایام تأکید کرد و گفت: همه مردم و نهادها از جمله سپاه با توجه به معیارهای گفته شده از سوی رهبری شخص اصلح را انتخاب کنند.
دقت در معیارهای ارائه شده از سوی رهبری مردم را به گزینه اصلح می رساند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار جمعی از پرسنل سپاه پاسداران استان تهران گفت: عمل به دستورات قرآن موجب سعادت دنیا و آخرت بشر می‌شود.
وی با بیان این‌که یاد خدا موجب آرامش انسان می‌شود، ابراز کرد: بزرگان دینی چون یاد خدا را در دل دارند همیشه با آرامش بوده و هیچ نگرانی در دل آنها جای ندارد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت اطاعت و بندگی خدا تأکید کرد و اظهار داشت: نعمت‌های الهی به سوی کسانی سرازیر می‌شود که به دنبال اجرای فرامین پروردگار هستند.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آیات قرآن، گفت: انسان نباید در زندگی تنها سخن بگوید بلکه باید عمل نیک داشته باشد، همان گونه که پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) با اعمال خود به مردم درس می‌دادند.
وی در ادامه سپاه پاسداران را بازوی توانمند نظام اسلامی دانست و ابراز کرد:‌ اگر کسی در این مجموعه دچار ضعف شود به نظام اسلامی ضربه وارد می‌شود.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: مردم از روحانیت نیز توقع ویژه‌ای دارند چون عملکرد آنها را آبروی اسلام و قرآن می‌دانند.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که کسانی که مردم را به سوی حق دعوت می‌کنند، سعادتمند می شوند، گفت:‌ رفتار و گفتار برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زیر ذره بین دشمن است و نوع برخورد آنها را عملکرد نظام اسلامی می دانند.
وی در پایان با اشاره به نزدیکی انتخابات بر ضرورت مراقبت از رفتارها در این ایام تأکید کرد و ابراز داشت: همه مردم و نهادها از جمله سپاه با توجه به معیارهای گفته شده از سوی رهبری شخص اصلح را انتخاب کنند.
https://tabeshekosar.ir/vdci.zapct1awvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما