يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : 3436
حضرت آیت الله سبحانی بیان این‌که رفتار ما زیر ذره‌بین دشمن قرار دارد، خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها شد و گفت: در انتخابات سال 88 به خاطر این‌که افراد همدیگر را نفی می‌کردند دچار مسائل ضد اخلاقی شدیم.
بدگویی و بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی خلاف شرع است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید صبح امروز در پایان درس خارج فقه  خود که در مسجد اعظم برگزارشد، با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی در تبلیغات شد و گفت: در انتخابات سال 88 به خاطر این‌که افراد همدیگر را نفی می‌کردند دچار مسائل ضد اخلاقی شدیم.
وی تأکید کرد: کسانی که در تبلیغات انتخاباتی بد اخلاقی کرده، بدگویی دیگران را می‌کنند و کسانی که آن را پخش می‌کنند و کسانی که گوش می‌دهند همه خلاف شرع انجام داده‌اند.
این مرجع تقلید خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: اگر می خواهید اسلامی رفتار کنید باید فقط از خودتان سخن بگویید و دیگران را تخریب نکنید.
وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در جمهوری اسلامی، ابراز کرد: رسانه‌ها از پخش موارد خلاف واقع پرهیز کنند تا دشمن از آنها سوء استفاده نکند.
حضرت آیت‌الله سبحانی با تأکید بر این‌که رفتارهای ما زیر ذره‌بین دشمنان قرار دارد، اظهار کرد: از اهانت به مؤمنان باید پرهیز کرد تا بهانه به دست دشمنان داده نشود.
https://tabeshekosar.ir/vdch.xnxt23nk-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما