يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 3422
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که به زودی اسامی نامزد های ریاست جمهوری اعلام می شود، یادآور شدند: زمانی که صلاحیت ها اعلام شد، همه باید قانون را بپذیرند تا آبروی نظام و انقلاب حفط شود.
به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له  ۳۱ اردیبهشت ماه، در دیدار جمی از فرماندهان سپاه با تبریک میلاد امام جواد(ع) با بیان این که صرف ادعای ولایی بودن کار درست نمی شود، گفتند: خیلی ها به خیال این که بگویند ولایت، جمهوری اسلامی و نظام را قبول دارند، همه اعمالشان مورد قبول می شود؛ درحالی که باید با عمل وآزمایش ثابت کنند .

معظم له بابیان این که با امتحان و آزمایش انسان های خوب و بد غربال می شوند، یادآور شدند: در فراز و نشیب ها، جوهر وجودی افراد مشخص می شود .

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات، ادامه دادند: باید کاری کرد که در پیشگاه خداوند شرمنده نباشیم؛ همه باید در انتخابات شرکت کنند و دشمنان را ناکام بگذارند.

ایشان با تاکید بر این که دشمنان کار های ما را زیر ذره بین گذاشته اند، افزودند: باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم تا با خلق حماسه سیاسی آبروی اسلام و انقلاب حفظ شود.

معظم له با اشاره به این که در کشور مشلات و کاستی هایی نیز وجود دارد، خاطرنشان کردند: درست است که مشکلاتی وجود دارد، ولی کشور را با نام اسلام می شناسند و باید در مقابل دشمنان یکی بایدباشیم .

ایشان با بیان این که به زودی اسامی نامزد های ریاست جمهوری اعلام می شود، یادآور شدند: زمانی که صلاحیت ها اعلام شد باید همه قانون را بپذیرند، تا آبروی نظام و انقلاب حفط شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کردند: اگر کسانی از خود ضعف نشان دهند و در انتخابات شرکت نکنند، دشمنان برای اعمال تحریم ها گسترده تر تحریک می شوند.

ایشان در ادامه با اشاره به حمله ددمنشانه آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم، گفتند : آل خلیفه با حمله به بیت این عالم شیعی خوی ضد دمکراسی خود را نمایان تر کرد.

معظم له همچنین با اشاره به حمله تروریستی به کاروان زوار ایرانی، ابراز داشتند:: کسانی که با افتخار به مردم بیگناه و بی دفاع حمله می کنند و آنان را به خاک و خون می کشند، با کدام منطق این جنایان وحشیانه را انجام می دهند؟ جز این که تنها با منطق زور است .
https://tabeshekosar.ir/vdcc.iq1a2bq0ila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما