يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 3404
آیت‌الله علوی گرگانی خواستار کنار گذاشتن اختلافات کاندیداها شد و با بیان این‌که همه باید برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند، گفت: آبروی نظام اسلامی در گرو هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات است.
آبروی نظام اسلامی در گرو هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار جمعی از فرماندهان ناجا، بر ضرورت حضور پر شور اقشار مختلف مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: همه باید مطیع امر رهبری باشند و در انتخابات حماسه‌ای ماندگار را خلق کنند.
وی حضور در انتخابات را تکلیفی الهی ذکر کرد و ابراز داشت: آبروی نظام اسلامی در گرو هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید برای انتخاب اصلح تلاش کنند و در تبلیغات بدون تخریب دیگر کاندیداها فقط برای اصلح تبلیغ کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود، گفت: در تبلیغات انتخاباتی باید از هتک حرمت کاندیداها و ریختن آبروی دیگران پرهیز کرد.
وی خواستار کنار گذاشتن اختلافات کاندیداها شد و ابراز کرد: کاندیداها نباید به دنبال پست و مقام باشند بلکه با وحدت و همدلی اختلافات را کنار گذاشته و برای عزت نظام اسلامی تلاش کنند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه از وضعیت حجاب و عفاف جامعه ابراز تأسف کرد و گفت: همان گونه که در روایات آمده جامعه‌ای که به مسأله حجاب و عفاف کم توجهی کند دچار عذاب الهی می‌شود؛ از این‌رو همه باید به این امر مهم توجه جدی داشته باشیم.
https://tabeshekosar.ir/vdcc.xq1a2bq00la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما