يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 3395
حضرت آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی؛

جامعه بدون رهبری سرگردان می‌شود

حضرت آیت الله علوی گرگانی،دوری از رهبری را بزرگترین بدبختی دانستندو گفتند: همه باید از رهبری دستور بگیرند جامعه بدون رهبر در سرگردانی به سر خواهد برد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معظم‌له ،  در دیدار جمعی از پاسداران که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهارداشتند: خدای متعال به انسان هشدار می دهد که قبل از آن که وارد قیامت شوید کار و عمل خود را اصلاح نمایید .

ایشان افزودند: کسانی را که حق مردم را با تهمت، دروغ، شایع پراکنی وبهتان ضایع می کنند روز قیامت جز کسانی خواهند بود که از حسرت دستان خود را به دهان خواهند گرفت .

این استاد برجسته حوزه علمیه گفتند: ابرقدرت ها ، مستکبرین و کسانی که با حمله به سوریه و افغانستان و کشور های مظلوم دست به کشتار بی گناهان می زنند از خسارت دیدگان روز قیامت هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهارداشتند: روز قیامت افرادی دستان خود را گاز خواهند گرفت و با صدای بلند می گویند ای کاش من هم مانند صالحان و کسانی که دنباله روی ولایت بودند بودم و با آنها همراهی می کردم.

این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان این که خیلی ها قدر ولایت را نمی دانند تاکید کردند: خیلی ها قدر ولایت فقیه را نمی دانند ، این ها مانند ماهی هستند که در داخل آب قرار دارند ولی اگر یک لحظه بیرون بیفتند خواهند مرد ، کسی که ولایت فقیه را قبول دارد زنده است .

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهارداشتند: ولایت در همه زندگی بشری برنامه دارد . امروز ولایت در دست ، امام زمان(عج) و نائبان ، ایشان یعنی مقام معظم رهبری و مراجع ا ست .

ایشان با بیان این که همه باید دستورات را از رهبری بگیرند افزودند: مساله ولایت مساله ریشه دار با حیات بشری و حجت است، اگر حجت نباشد زمین اهل خود را فرو خواهد برد .

این استاد خارج فقه حوزه بیان داشتند:همه به برکت امام زمان(عج) روزی می خوریم ولی عقلمان نمی کشد ، اگر ولایت نباشد مردم در سرگردانی به سر خواهند برد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهارداشتند : کسانی که ظلم به خود و دیگران می کنند بیراهه می روند و قبر خودشان را می کنند .

ایشان بیان کردند: انسان باید درس زندگی از مراجع بگیرد اگر نگیرد ارزش انسانی ندارد
https://tabeshekosar.ir/vdcb.9bfurhbfsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما