سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 7 May 2024
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : 3369
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید عزالدین زنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

بسمه تعالی
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسد‌ها شیء


رحلت عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت الله آقای حاج سید عزالدین حسینی زنجانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف شدید گردید.


آن فقیه بزرگوار، از استوانه‌های بزرگ علمی بودند که سالیان متمادی عمر پربرکت خود را در ترویج و نشر شریعت غرّاء و تربیت فضلا وعلما و طلاب گذراند و با اخلاق کریمه‌ و فضایل ومکارم اسلامی، مربی بزرگ برای تشنگان طریق عبودیت و معنویت و استاد جلیل القدر برای حوزه‌های علمیه بود.


حقیر از زمانی که آن فقید سعید در درس مرحوم آیت الله العظمی آقای حجت قدس سره استاد بزرگوارمان شرکت می‌کرد، با ایشان آشنا بوده و اخلاص و ارادت به آن مرحوم داشتم.


ایشان دارای ذهنی نقاد و استعدادی فراوان وعلاقه‌ای سرشار در کسب معارف نورانی اهل بیت و فقه آل محمد علیهم السلام بود و بحمدالله به مقامات والای علم و عمل و فقاهت رسید.



فقدان این فقید عالی مقام برای حوزه‌های علمیه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.


انا لله و انا الیه راجعون
این مصیبت را به آستان مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء وبه حوزه‌های علمیه به خصوص به حوزه‌ مقدسه مشهد و حضرات آیات عظام و علمای اعلام، مومنین و بیت معظم آن مرحوم به ویژه آیت الله زادگان مکرم تسلیت گفته و غفران الهی وترفیع درجات برای آن فقید سعید وصبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت دارم.
سوم رجب المرجب ۱۴۳۴
لطف الله صافی
https://tabeshekosar.ir/vdcc.eq1a2bq1ola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما