يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 3355
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران، با مثبت ارزیابی کردن اقدامات این گروه تبلیغی، گفت: کارهای تبلیغی باید زیر نظر بزرگان دینی انجام شود.
وی ادامه داد: اشراف بزرگان دینی بر این‌گونه اقدامات سبب می‌شود که کارها با نظم، انظباط و کیفیت بیشتری صورت گیرد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که مطالب مطرح شده از سوی مبلغان وقتی با مشورت علما باشد اثر بخشی بیشتری دارد، اظهار کرد: وقتی فردی عالم بالای سر چنین گروه‌هایی باشد قطعا آن گروه از پشتوانه علمی و معنوی خوبی برخوردار خواهد بود.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به شبهات و سؤالات مطرح شده در میان جوانان، گفت: افرادی که به تبلیغ دین می‌پردازند باید از وجاهت علمی و معنوی مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای مردم باشند.
وی با تأکید بر ضرورت توجه به نیازهای مالی گروه‌های تبلیغی، ابراز کرد: چنین گروه‌هایی نباید از نظر بودجه با مشکل مواجه شوند و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که برای تأمین نیازهای خود به هر نهادی مراجعه نکنند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این‌که زکات مصارف گوناگونی دارد و بخشی از آن فی‌سبیل‌الله است، گفت: اگر برنامه ریزی شود که بخشی از زکات برای گروه‌های تبلیغی در نظر گرفته شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
آیت‌الله علوی گرگانی در پایان افزود: با کسب اجازه از مراجع تقلید اگر این طرح را اجرا کنید و از زکات بهره بگیرید نیازمند مراکز و نهادهای دیگر نخواهید بود
https://tabeshekosar.ir/vdch.mnxt23nxmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما