يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 3201
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معظم له«۱۰اردیبهشت ماه» در دیدار،جمعی از مشاوران و مددکاران نیروی انتظامی استان قم که در دفتر معظم له برگزار شد، با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) اظهار داشتند : علما به عنوان رهبران دینی و مسئولین نظم و انضباط ،مسئولیت اصلاح امت و جامعه را برعهده دارند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، با بیان اینکه مسئولیت پلیس،مسئولیت سنگین و بسیار بالایی است تاکیدکردند : پلیس باید در درجه اول پاک و پاکیزگی را در خود به وجود بیاورد و بعد دیگران را اصلاح نمایند .

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: اگر مسئولی تقوای الهی را در کار هایش رعایت کرد تمام نیرو های زیر دست او نیز باتقوا خواهند بود.

ایشان با بیان اینکه در نظام اسلامی محوریت با ولایت فقیه است افزودند: با توجه به نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه، باید مسئولین طوری نظم و انضباط را در جامعه گسترش دهند که الگویی برای تمام نظام های دنیا باشد .

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با انتقا از گسترش بد حجابی در جامعه خاطرنشان کردند: متاسفانه چهره برخی از شهر ها رو به تغییر است .

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به وضعیت حجاب قبل از انقلاب اظهارداشتند : شهر مقدس قم ، با شهرهای دیگر کشور کاملا فرق دارد ، به طوری که در زمان رژیم طاغوت افراد بی حجاب اجازه ورود به قم را نداشتند ولی متاسفانه امروز این طور نیست.

ایشان تاکید کردند: معاونت های ارشادی پلیس باید با جدیت با این نوع حرکات در جامعه برخورد کند در شهر مذهبی مانند قم باید تذکرات به مراتب بیشتر از جاهای دیگر باشد .

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان اظهارداشتند : برخورد پلیس در بار اول باید به صورت نرم و توام با ادب همراه باشد برخورد های مودبانه اسلامی صورت گیرد اگر اصلاح نشد ، با شدت عمل وارد شود .
https://tabeshekosar.ir/vdch.vnxt23nizftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما