سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 7 May 2024
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : 3184
به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید،  در دیدار فرمانده سپاه استان قم با اشاره به خطراتی كه بعد از انقلاب برای نظام اسلامی پیش آمد، اظهار داشتند: عزّت و قدرت نظام اسلامی، چیزی جز عنایت خداوند متعال و توجه خاص امام زمان(عج) و خلوص نیت كسانی كه در این مسیرخدمت می‌كردند، نیست.

معظم له با اشاره به دفاع مقدّس و فداكاری سربازان اسلام، یادآور شدند: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از جان خود برای حفظ نظام اسلامی و پاسداری از حدود و ثغور دین گذشتند و موجبات بقاء نظام اسلامی را فراهم آوردند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تأكید بر لزوم حفظ حدود و ثغور دین مردم، ادامه دادند: كسانی می‌توانند پرچم اسلام را در دست بگیرند كه خود عامل به احكام اسلامی و حافظ منافع مردم و مملكت باشند.

ایشان با بیان این که همه كسانی كه در راه حفظ نظام اسلامی و پاسداری از حدود و ثغور دین قدم گذاشتند و فداكاری كردند، براساس عقیده عمل کردند، افزودند: رزمندگان با ایثار و از خودگذشتگی برای حفظ دین و مذهب تلاش کردند و از این به بعد هم باید كسانی باشند كه فداكارانه از دین و مرزهای آن دفاع كنند.

این مرجع تقلید خطاب به مسئولان سپاه با بیان این‌كه افتخار شما باید پرچمداری اسلام باشد، خاطرنشان کردند: مراقب باشید راهی را كه از ابتدا شروع كرده اید با همان نیت و خلوص ادامه دهید، مخصوصاً امر به معروف و نهی از منكر را فراموش نكنید تا انشاء الله اسباب خوشحالی امام زمان(عج) و نصرت الهی بیشتر شود.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی همچنین با تقدیر از فعالیت‌های سپاه، گفتند: الحمدلله نیروهای سپاه از روز اول با نیت خالص و برای دفاع از دین وارد شدند و الان هم در همان خط هستند و تا آخر هم در همین مسیر حركت خواهند كرد.

سردار مهدوی‌نژاد، فرمانده‌ سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در ابتدای این دیدار كه در آستانه هفته عقیدتی- سیاسی سپاه صورت گرفت، گزارشی از برنامه‌های این روز و فعالیت‌های سپاه پاسداران ارائه داد.
https://tabeshekosar.ir/vdch.6nxt23nzkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما