يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 3164
آیت‌الله علوی گرگانی گفت: مردم با همه سختی‌ها و گرانی‌ها برای حفظ انقلاب و دین سختی‌ها را به جان می‌خرند و در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند و در چنین شرایطی مسوولان باید پاسخگوی مردم باشند و تمام تلاش خود را برای رفاه آنها انجام دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر تهران، بر ضرورت استفاده از رهنمودهای رهبری و مراجع تقلید تأکید کرد و گفت: این امور باید استمرار داشته باشد تا انسان از مسیر حق منحرف نشود.
وی کار شوراهای شهر و ورستاها را سنگین ارزیابی کرد و ابراز داشت: برخی از ادارات با مردم سر و کار دارد و زحمت چنین کارهایی بسیار سخت است چون هر فردی خواسته‌ای دارد و رسیدگی به امور همه بسیار سخت است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این‌که همه باید در راه قانون الهی پیش بروند، اظهار کرد: همه باید برای پیشبرد قانون تلاش کنند و از اقدامات دلبخواهی پرهیز کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی بیان داشت: منظور امام خمینی(ره) از تشکیل این ستاد این بود که مشکلات مردم حل شود و سختی‌ها از بین برود، اگر این امر امام تأمین شود بهترین کار است اما اگر باری از دوش مردم برداشته نشود برای نظام اسلامی مناسب نیست.
وی با بیان این‌که شوراها باید سعی کنند در چارچوب قانون الهی گام بردارند تا نتیجه مناسب گرفته شود، ابراز کرد: رضایت مردم بهترین مؤید برای یک مجموعه است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: نتیجه رضایت مردم از این نهادها در موقع انتخابات نشان داده می‌شود، وقتی مردم از اساس شوراها راضی باشند خودشان رأی می‌دهند و حسن رفتار شما در رأی آنها تأثیر دارد.
آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: مردم با همه سختی‌ها و گرانی‌ها برای حفظ انقلاب و دین سختی‌ها را به جان می‌خرند و در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند و در چنین شرایطی مسوولان باید پاسخگوی مردم باشند و تمام تلاش خود را برای رفاه آنها انجام دهند.
وی ادامه داد: مسؤولان وظیفه سنگینی در قبال مردم بر عهده دارند و بنده مطمئن هستم اگر شرایط سختی به وجود آید قطعا همین مردم هستند که به صحنه دفاع از ارش‌های انقلاب می‌آیند.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به روایاتی رضات خداوند را در رضایت مردم خواند و گفت: هر پیامبری که به مردم بیشتر علاقه داشته از مقام بالاتری نزد خدا برخوردار است
https://tabeshekosar.ir/vdcf.vdmiw6dyjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما