پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 3040
تاکید حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی بر حل سریع مشکلات مردم
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی خواستار اجرای کامل بانکداری اسلامی شد و تاکید کردند: تسریع در گره‌گشایی از مشکلات مردم، ارزش فراوانی دارد.



به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم‌له، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرعامل و معاونین موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد استان قم، اظهار داشتند: بانک در دنیای امروز یک ضرورت است و ادامه حیات اقتصادی مردم بدون تعامل با بانک و بانکداری به سهولت میسر نیست، ولی آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد، اعتقاد به گره‌گشایی از امور مسلمین است.

ایشان افزودند: بهره مندی از آموزه‌های غنی اسلامی و استفاده از رهنمودهای بزرگان دین می‌تواند راه‌گشای امور و چراغ هدایتی برای همگان باشد.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به دوران امام علی (ع) و توزیع بیت المال مسلمین توسط حضرت، گفتند: زمانی که حضرت کار تقسیم بیت المال را به اتمام می رساند، دو رکعت نماز شکر به جای می آورند.

ایشان، اعتقاد و نیت خالص را رمز موفقیت مسئولین و کارکنان بانک‌ها دانسته و گفتند: هر چقدر روحیه خدمت به مردم بیشتر باشد، بدون شک موفقیت های بیشتری حاصل خواهد شد.

معظم‌له، خواستار اجرای کامل بانکداری اسلامی شد و تاکید کرد: تاکنون زحمات خوبی در خصوص اسلامی شدن بانک‌ها کشیده شده است، ولی هنوز مطلوب نیست و باید تلاش بیشتری انجام شود.

در ابتدای این دیدار، مدیرعامل موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد استان قم با اشاره به فعالیت های سال گذشته این موسسه، گفت: درسال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان این موسسه در سطح استان قم پرداخت شده است.

"محمدرضا پاطلا " افزود:موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد یکی از سالم‌ترین سیستم‌های اقتصادی در استان قم است که توانسته اعتباری بیش از ۷ هزار میلیارد ریال را در قم جذب کرده و در سال ۹۱ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان قم ارائه کند.
https://tabeshekosar.ir/vdci.5apct1auubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما