دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 3005
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

«الذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا»

به گزارش خبرگزاری حوزه معظم له در دیدار هیأت امنای درمانگاه قرآن و عترت قم، با اشاره به نام با مسمّاي قرآن و عترت اظهار داشتند: نامي بزرگ و با عظمت را برگزيده‌ايد و ما چيزي بالاتر از قرآن و عترت نداريم و لازم است تا در شأن اين نام ظاهر شويد و خدماتي را كه ارائه مي‌دهيد در جهت رضاي خدا و امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف باشد.

این مرجع تقلید با تقدير از خدمات ارائه شده در اين مركز يادآور شدند: اميدوارم كه اين مركز در قم و كل ايران نمونه باشد و اسباب آبرومندي براي شيعه و حوزه علميه قم باشد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، خدمت به بندگان خدا را افتخاري بزرگ دانستند و افزودند: خدمت به بندگان خدا مورد تأكيد قرآن و عترت است و ثواب‌هاي بسيار زيادي براي آن ذكر شده است و هيچ عبادتي بالاتر از آن نيست.

ايشان با اشاره به شرايط سخت و گرفتاري‌هايي كه امروزه مردم ايران با آنها دست به گريبانند و با توجه به گراني و كمبود داروهاي اساسي و هزينه‌هاي بالاي درمان ادامه دادند: اگر كسي بخواهد در درگاه خداوند متعال مقرّب باشد و امام زمان ارواحنا فداه را از خود راضي بدارد، بايد در اين شرايط حساس در اداي وظيفه و خدمت به بندگان خدا بدون منّت تلاش كند.

این مرجع تقليد افزودند:در راه خدمت به ضعفا و محرومان يك آن و يك لحظه را نيز نبايد دست كم گرفت و اگر نيت، خير باشد، همه‌ي لحظات عبادت است.

حضرت آيت الله صافي گلپایگانی با اشاره به آيه‌ي «الذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا» گفتند: اگر در راه رضاي خدا تلاش كنيد خداوند توفيق آن را عطا خواهد كرد و اين توفيق بزرگي است.

معظم له در پايان ضمن تقدير و تشكر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین دين‌پرور و كليه‌ي مديران و پرسنل درمانگاه قرآن و عترت، از درگاه خداوند متعال براي آنان طلب توفيق نمودند.

خاطرنشان می شود، توليت درمانگاه قرآن و عترت عليهم السلام با حضرت آيت الله صافي گلپایگانی مي‌باشد كه از طرف معظم له حجت الاسلام والمسلمین دين پرور مسئوليت اداره‌ي آن را به عهده دارد.
https://tabeshekosar.ir/vdcj.yetfuqeyisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما