دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 29221
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، قدردانی از خون و زحمات شهدا و امام شهداء است و همه وظیفه داریم با حضور با شکوه خود دشمن را از اهدافش مایوس کنیم.
حضور در راهیمایی ۲۲ بهمن قدردانی از شهدا است/مردم در راهپیمایی و انتخابات با وضو و قصد قربت شرکت کنند
به گزارش تابش کوثر  حضرت آیت الله جوادی آملی  در درس اخلاق هفتگی خود  که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزارشد گفتند: در مسئله اخلاق خدای متعال انسان را با سرمایه خلق معرفی می کند و فرمود، شما مانند آن استخر خالی نیستید که از جای دیگر آمده باشید، بلکه انسان با چشمه آفریده شده است.
 
ایشان  در ادامه به ایام الله دهه فجر و فداکاری جوانان این مرزبوم تحت هدایت امام راحل اشاره کردند وگفتند: همه ما بر سر سفره شهدا و امام (ره) نشسته ایم؛ این جوانان کار بزرگی کردند و جان خود را فدای انقلاب و اسلام نمودند و شربت شهادت را به آسانی نوشیدند.
 
این مرجع تقلید ادامه دادند: بعضی ها به آسانی دروغ می گویند به آسانی اختلاف بین مردم می اندازد و با سخنان خود آتش خاموش شده را فوت می کنند و تا از درون روشن شود، این دهان برای انجام کار خیر خلق شده نه آتش درست کردن. 
 
حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: اگر کسی در خدمت قرآن باشد، یقینا در خدمت اسلام خواهد بود و برای اعتلای اسلام و دین حتی جان خود را به آسانی خواهد داد.
 
این مرجع تقلید ادامه دادند: دهه فجر، یادآور همچین صحنه هایی است که به آسانی جان فشانی کردند و این کار خیر کار سختی نیست.
 
 ایشان ادامه دادند: این امر می طلبد قدردان شهدا و انقلاب و اسلام و زحمات امام راحل و همه آحاد ملت که در این عرصه زحمت کشیده اند باشیم.
 
این مفسر قرآن کریم به راهپیمایی22 بهمن ماه و حضور در انتخات هم اشاره کرده و خاطر نشان ساختند:  حضور در راهپیمایی 22  بهمن و انتخابات،  قدردانی از خون و زحمات شهدا و امام شهداء است و همه وظیفه داریم با حضور با شکوه خود دشمن را از اهدف خود مایوس کنیم و نگذاریم دشمن خوشحال شود و نظام آسیب ببیند هر  کس کاری از دستش برای تقویت و خدمت به نظام بر می آید باید انجام داد.
 
حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: همه در راهپیمایی 22  بهمن و انتخابات شرکت کنند و انتخاب اصلح داشته باشند، باید سعی کرد مشکلات نظام را حتی با امر به معروف و نهی از منکر و راهنمایی و ارشاد برطرف کرد.
 
 این مرجع تقلید ادامه دادند: این قدرت و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی،  از برکت اسلام و خون شهدا و امام شهدا است؛ در گذشته همه دیدند این گونه نبود، غرب امیرانه دستور می داد؛ ولی این قدرت باعث شد ما شجاعانه در مقابل دشمن قدار بایستیم و بر عهد خود وفا کنیم .
 
 معظم له عنوان کرد: در گذشته بعضی از این فرصت استفاده می کردند و با وضو در راهپیمایی ها و انتخابات شرکت می کردند و قدم بر می داشتند و با این نوع اعمال خود موجب به ثمر نشستن انقلاب شدند.
 
حضرت آیت الله جوادی آملی تاکید کردند: مردم در راهپیمایی و انتخابات با وضو و قصد قربت شرکت کنند و با این عمل خود، بر بقاء نظام تا رسیدن به دست صاحب اصلی اش کمک کنند.
 
ایشان گفتند: این که نظام قطعنامه را بعد از جنگ بپذیرد و در جنگ عراق  علیه کویت همراه غرب نشود، این اقتدار و عزت است این همان آبروی اسلام و دین است.
منبع:خبرگزاری حوزه
https://tabeshekosar.ir/vdcfy0d0.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما