يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 27874
توفیق و خدمت در امور عام المنفعه و خیریه حرکتی در راستای تبلیغ اسلام است که باید به گوش همگان رساند.
فعالیت‌ مجموعه های خیرین و عام المنفعه در رسانه ها انعکاس داده شود
به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی  چهارشنبه شب  در دیدار جمعی از خیرین و حامیان بیماری های خاص استان زنجان اظهارداشتند: در احادیث می‌خوانیم که بهترین مردم کسی است که برای دیگران مفیدترین باشد بنابراین باتوجه به خدماتی که انجمن شما به بیماران سرطانی ارائه می‌دهد می‌توان گفت شما نیز مشمول این حدیث هستید.
 
معظم له افزودند: فعالیت‌های خیریه و عام المنفعه بدون تردید مورد رضایت حق تعالی  و تایید امام زمان (عج) است و می‌توان گفت حاصل همان شورعزاداری عظیم حسینی است.
 
این مرجع تقلید بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر فعالیت‌های خیرین تاکید کرد و افزودند: باید اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های مجموعه های خیرین و عام المنفعه در رسانه های گروهی تقویت شود تا مردم به انجام کارهای خیر تشویق شوند.
 
معظم له افزود: این حرکت که در واقع تبلیغ اسلام است باید به گوش همه برسد تا سایر استان‌ها نیز از آن الگوگیری کنند.
 
ایشان مشارکت مردم زنجان در امر کمک به بیماران خاص  را افتخاری عظیم برای این استان دانستد  و گفتند: این برای زنجان و زنجانی‌ها افتخار است که هم در مراسم و مجالس  عزاداری حضرت سید الشهداء (ع)می‌درخشند هم در عرصه کمک به بیماران، چرا که این فعالیت‌های خیریه بدون شک مورد رضایت خدا و تایید امام زمان(عج) است و می‌توان گفت حاصل همان شورعزای امام حسین(ع) می باشد.
https://tabeshekosar.ir/vdchk6ni.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما